خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

فروش عمده رنگ کوره ای

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می شود. مجموعه ما در زمینه فروش رنگ های پودری الکترواستاتیک در انوع مختلف فعالیت دارد. همچنین طراحی کاغذ های دکورال با قیمت بسیار مناسب انجام می شود. فروش بهترین دستگاه پاشش رنگ، جهت رنگ آمیزی قطعات شما مشتریان عزیز در تبریز و سایر استان های کشور انجام می شود.

اصول کاربردی رنگ آمیزی با رنگ کوره ای:

همانطور که در پست های قبلی در رابطه با مزایا و معایب رنگ های کوره ای و استفاده از آنها در صنعت رنگ آمیزی آشنا شدید. وقت آن رسید که اطلاعات بیشتری در مورد فرآیند رنگ آمیزی با رنگ کوره ای را فرا بگیرید. اصل کلی در رابطه با روش رنگ آمیزی با رنگ کوره ای شامل سیستم اسپری الکترواستاتیک است. که تحت یک میدان الکتریکی و اثرات ذرات باردار کار می کند. که بهتراست این موضوع را با ذکر یک مثال توضیح دهیم.
آیا تا به حال مشاهده کردین که لباس های پشمی یا سطح های پلاستیکی میتوانند پرزها یا موهارا به خودشان جذب کنند؟؟؟؟
این دقیقا به خاطر وجود ذرات باردار روی سطح آن ها است که میتواند ذرات دیگر را جذب نماید. این مثال درست همان چیزی است که در روش رنگ آمیزی با رنگ کوره ای رخ می دهد. به همین دلیل، اساس روش رنگ آمیزی الکترواستاتیکی را می توان اعمال یک پوشش مناسب رنگ بر روی سطوح فلزی دانست. که ناشی از قانون جذب میان ذرات باردار مثبت و منفی است.
اصول رنگ آمیزی با رنگ کوره ای؛ ذرات رنگ کوره ای پودری به صورت ذرات جامد به شکل غبار، از انتهای نازل گان اسپری رنگ آمیزی خارج می شوند. این فرآیند در واقع با استفاده از فشار کمپرسور انجام می شود. اگر رنگ آمیزی یک سطح وسیع، موردنظر باشد، نقاش می تواند با حرکت گان اسپری، ذرات خروجی از گان اسپری را با سایر قسمت ها هدایت کند.
زمانی که ذرات رنگ کوره ای، از درون گان خارج شوند، بار مثبت پیدا می کند. این ذرات باردار می توانند نیروهای تحت میدان الکتریکی را توصیف کنند. ذرات رنگ الکترواستاتیک با بار مثبت، به سطح فلزی با بار منفی جذب می شوند. مثل آهنربا.
یکی دیگر از روش های رنگ آمیزی با رنگ کوره ای، قانون تخلیه کرونا است. طبق این قانون، ذرات رنگدانه جامد در اثر میدان الکتریکی، یونیزه می شوند. و با بار مثبت خارج شد و به سطح فلزی می چسبند.
روش هایی که گفته شد؛ در حوزه رنگ آمیزی صنعتی جز کارآمدترین روش های رنگ کاری سطوح فلزی شناخته می شود. با این روش ها میتوان سطوحی را ایجاد کرد که ضخامت رنگ مناسب، سطح یکنواخت، ظاهری صیقلی و بی عیب باشند. این روش ها زمانی موفقیت آمیز است که زیر سازی سطح به طور دقیق اجرا شده باشد.

فروش رنگ کوره ای

اهمیت زیر سازی سطوح:

زیر سازی سطح، مهم ترین مرحله برای اجرای رنگ کاری روی سطوح مختلف است. زیر سازی سطح نه تنها برای سطوح فلزی بلکه برای تمام روش های رنگ آمیزی کاربرد دارد. تکنیک های آماد سازی سطح، قبل از اعمال رنگ، مهم ترین مرحله رنگ آمیزی است. که در واقع طول عمر قطعه را تضمین می کند. زیرسازی سطح شامل مراحلی است که یک سطح خاص را برای چسبندگی رنگ به آن آماد می کند. چسبندگی رنگ کوره ای به سطح فلزی به کیفیت زیرسازی سطح بستگی دارد. انسجام و چسبندگی مناسب یک سطح می تواند روی مولکول های رنگ و سطح تاثیر بگذارد. روش های زیرسازی بسته به رنگ مورد نظر شما است که از رنگ کوره ای پودری یا مایع استفاده می کنید. چیزی که مورد اهمیت است تمام مراحل باید مطابق با استانداردهای رنگ و پوشش اجرا شود.

نمونه های از روش های زیرسازی سطح شامل استفاده از مواد شیمیایی برای شستشو، تمیزکاری با گریس، شویش با اسیدها، تثبیت فیلم های پلیمری روی سطح، زیرسازی با حرارت بالا و…می باشند. هرکدام از روش های فوق نیازمند استانداردها و دستورالعمل های خاص است. که توسط مهندسان تعیین میشوند.

با کیفیت ترین رنگ کوره ای

به عنوان سخن پایانی رنگ پودری زرین رزین فامینو، لازم است خاطر نشان کنیم که استفاده از رنگ های الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی سطح فلزی، بهترین گزینه هستند. این رنگ های پودری دارای قابلیت های منحصر به فردی اند. که نیاز صنایع فلزی مانند کابینت سازی، درب و…را برطرف می سازد. به کارگیری تکنیک های متفاوت رنگ آمیزی با رنگ کوره ای مثل برجسته سازی روی درب های ساختمانی، پیشنهاد خلاقانه ای است که درحال حاضر طرفداران خاص خودش را دارد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت بهترین دستگاه پاشش رنگ پودری

شرکت زرین فام؛ فروش دستگاه پاشش رنگ پودری با بهترین قیمت و کیفیت، تعمیرات تخصصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *