خرید جدیدترین کاغذهای دکورال در تهران

کاغذ دکورال طرح سنگ

امروزه به دلیل مزایا و متنوع بودن طرح کاغذ های دکورال، مشتربان زیادی را به خود جذب کرده است. شما میتوانید با خاطر اطمینان جدیدترین کاغذهای دکورال و البته به طرح و سلیقه خودتان را از از ما خریداری کنید. با زرین فام همیشه به روز باشید..!!!

روش دکورال:

ابتدا قطعه را با رنگ پودری مخصوص دکورال پوشش داد میشود. (زیرکار). کاغذ دکورال را بر روی سماور قرار داد میشود. این کاغذها با طرح از قبل چاپ شده است. سپس توسط دستگاه دکورال در محیط خلا با حرارت ۲۲۵ الی ۲۴۰ درجه سانتی گراد طرح کاغذ بر روی سطح سماور منتقل میشود.

دستگاه های دکورال باید تمام مراحل اتوماتیک انجام بدهند. بعد پس از چاپ کاربر فقط کاغذ را از قطعه جدا کنند. این روش برای چاپ برای سماور، کاشی، سنگ مصنوعی کاربرد دارد. روش کار به این صورت است که یک صفحه کار از جنس نسوز (به عنوان مثال سیلیکون) از بالا و توسط خلا به کاغذ روی صفحه فشار وارد می آورد. همزمان ۲۵۵ الی ۲۴۰ درجه سانتی گراد حرارت، باعث انتقال جوهر کاغذ به زیر کار قطعه نفوذ پیدا کند.

جدیدترین کاغذهای دکورال

ویژگی های دکورال آلمینیوم:

پوشش دکورال به دلیل داشتن دوام و طول عمر بالا، از آلمینیوم در برابر سایش محافظت می کند.
پوشش دکورال در مقابل شرایط جوی مختلف مانند رطوبت، بسیار مقاومت می کند.
دکورال پوشش بسیار مقاوم و خاص است. به همین خاطر برای استفاده های خاص مورد استفاده قرار می گیرد.
در کل پوشش دکورال، پوششی زیبا و خاص می باشد.

دکورال آلمینیوم:

دکورال روشی برای تزئین پروفیل و ورق آلمینیوم است. که توسط یک فرآیند شیمیایی فیزیکی، که ماده را از فاز جامد به گاز انتقال می دهد انجام می شود. (تصعید) این فن آوری فرآیند انتقال حرارت است. فرآیند دکورال هم میتواند به فلز، پلاستیک گسترش یابد، درکل موادی که قابلیت مقاومت در دمای حدود ۲۰۰درجه سانتی گراد بدون تغیر شکل را داشته باشند.
از طریق این فرآیند طرح های بسیاری مانند گرانیت، تصاویر طبیعی میتوانند بر روی سطح منتقل شوند.

فرآیند رنگ دکورال:

این فرآیند روی قطعه آلمینیومی شامل مراحل زیر است:
در واحد پوشش رنگ پودری، پوشش پلی اورتان با استفاده از تجهیزات و فرآیند استاندارد بر روی قطعه انجام میشود. فرآیند پوشش، خود شامل سه مرحله است: ۱٫پیش آماد سازی ۲٫پاشش رنگ پودری ۳٫پخت رنگ در کوره. لایه پوشش پودری، سطح قطعه را برای جذب طرح آماد سازی می کند. سپس رنگ آمیزی قطعه با یک پوشش پودر پلی اورتان مخصوص، پوشش لایه پودری زمینه کار را برای جذب جوهر حرارتی آماد می سازد.
پس از خنک شدن قطعه کار، فیلم پلاستیکی انتقال حرارت با طرح موردنظر بر روی کار قرار می گیرد. این مرحله باید با دقت زیاد انجام شود هوایی بین آنها قرار نگیرد که فیلم کاملا به جسم متصل شود.
قطعه کار پوشید شد توسط فیلم وکیوم شد در یک کوره مخصوص دکورال، در دمای بین ۲۰۰ الی ۲۳۰ درجه سانتی گراد، جایی که جوهرهای موجود در فیلم توسط عملیات تصعید( که در بالا ذکر شد) به سطح کار منتقل می شود. پس از انجام کار قطعه، از اجاق خارج گشته و فیلم به راحتی از سطح کار جدا می شود. قطعه به طور کامل تزئین شده و آماد تحویل به قسمت (برای مثال برش مونتاژ) و یا قسمت بسته بندی است.

با کیفیت ترین کاغذ دکوزال طرح چوب

روش اعمال رنگ های طرح چوب یا دکورال:

این رنگ پودری دارای طرح چوبی است. در ساختارهای گوناگون تولید می شود. در شرایط جوی مختلف بسیار دوام بالایی دارد. مقابل طیف وسیعی از حلال و مواد شیمیایی مقاوم است. این مقاومت متناسب با شرایط استفاده محصول نهایی است که باید آن را در نظر گرفت. رنگ خود را با گذشت زمان از دست نمی دهد. رنگ پودری طرح چوب، مناسب وسایلی که در فضای باز و داخل ساختمان هستند.
از کاربرد آن میتوان بیان کرد که در کابینت آشپزخانه، پنجره، درب های استیل و ساختار های معماری و طراحی های داخلی است.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *