خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری قرمز

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده نیازمند دقت است. که اگر دقت کافی در حین خرید و فروش داشته باشد، سرتان کلاه نمیرود! زرین فام این تضمین را به شما می دهد که با خیال راحت خرید کنید، و هرگز از خریدتان پشیمان نمیشوید.

رنگ پودری قرمز از چه ترکیباتی تشکیل شده است؟

رنگ های پودری به طور معمول شامل پنچ جز میباشند؛

  • رنگدانه
  • رزین
  • پرکننده
  • حلال
  • مواد افزودنی
  1. رنگدانه: در تولید رنگ پودری قرمر، نقش آماد کردن رنگ و کنترل کردن براقیت رنگ است. این رنگدانه ها در تولید صنایع رنگ، برای رنگی کردن محصول نهایی استفاده میشوند. این ها به دو دسته بندی رنگدانه های آلی و معدنی تقسیم میشوند. رنگدانه هایی که در تولید رنگ پودری صنعتی، چه بسا رنگ قرمز، مورد استفاده قرار میگیرند شامل: کربنات کلسیم، منزیم سلیکات، باریم سولفات، دی اکسید تیتانیوم و…
  2. حلال: حلال به عنوان یک حامل، برای رنگدانه ها و رزین ها عمل میکنند. حلال ممکن است سه نوع باشند: حلال های آلی، حلال های معدنی و آب.
  3. پرکننده: انواع پرکننده شامل: تالک، میکا، کائولین، کربنات کلسیم، باریت و…که به منظور های گوناگونی برای تولید رنگ مورد استفاده قرار میگیرند. از مزایای استفاده از پرکننده ها در تولید رنگ های صنعتی، از جمله رنگ قرمز، میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
    ضد اسیدی کردن رنگ، خمیری کردن رنگ، جاذب رطوبت کردن رنگ و کاهش قیمت تمام شده ساخت و تولید رنگ.
  4. رزین: عامل اتصال رنگدانه ها و چسبندگی این ذرات به سطح رنگ است. عامل اصلی در تولید رنگ های صنعتی است. رنگ های پلاستیک، که از رنگ های ارزان قیمت به حساب می آیند، براساس رزینی به نام پلی وینیل استات فرمول بندی شد است.
    پراستفاده ترین رزین های مبتنی برحلال، رزین های آلکیدی هستند که معمولا به عنوان رنگ فلز مورداستفاده قرار میگیرند.
  5. مواد افزودنی: به منظورهای متنوعی برای تولید رنگ استفاده میشود. از جمله مواد افزودنی: مقاومت رنگ در برابر کپک ها، مقاومت در برابر خشک کردن، سهولت قلم خوری رنگ و..
    به عنوان مثال افزودنی هایی هستند که به عنوان ضد کپک و ضد باکتری عمل میکنند. بعضی از آنها به عنوان یک ماده شیمیایی کمکی مورد استفاده قرار میگیرند. پخش کننده ها از این دسته مواد افزودنی به حساب می آیند.

قیمت رنگ پودری قرمز

تولید رنگ صنعتی قرمز چگونه است؟

رنگ ها بعد از اینکه روی سطح کشیده میشوند، پس از فرآیندهای شیمیایی مختلف، خشک و روی سطح را فرا میگیرند. رنگ های صنعتی، از جمله رنگ صنعتی قرمز، کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف دارند. استفاده از این نوع رنگ ها به عنوان عایق الکترومغناتیسی و گرمایی و صوتی، همچنین به عنوان حفاظت فیزیکی و شیمایی از موارد استفاده از رنگ های صنعتی است.
در این میان رنگ های پودری الکترواستاتیک، بهترین نوع رنگ صنعتی به حساب می آیند. چون کمترین آسیب را به محیط زیست وارد میکند، و سلامتی کارگران را تهدید نمیکند. درحال حاضر طیف وسعی از رنگ های پودری، برای رنگ آمیزی سطوح مختلف به  کار میروند. انتخاب استفاده ار رنگ الکترواستاتیک پودری یا مایع  به نظر کارخانه های مصرف کننده بستگی دارد.
فرآیند رنگ آمیزی با رنگ کوره ای، از جمله رنگ قرمز، شامل مراحلی است که طی آن، رنگدانه های پودری به واسطه پیوندهای شیمیایی و فرآیندهای الکتریکی روی سطوح موردنظر قرار میگیرند. ذرات رنگ های پودری از طریق دستگاه پاشش رنگ روی سطح پاشید میشوند. به این صورت که سطح فلزی، رنگدانه هایی که دارای بار منفی هستند را به سمت خود جذب میکنند. و ذرات رنگ به واسطه بار منفی، سریعا به سمت بارهای مثبت جذب شد و روی آن قرار میگیرند.
این روش رنگ آمیزی، موثر ترین تکنیک رنگ سطوح فلزی محسوب میشوند.

رنگ پودری الکترواستاتیک

به طور کلی میتوانیم رنگ های الکترواستاتیک را با رنگ های مایع مقایسه نمود:

  1. آلودگی کمتری تولید میکند و به افراد صدمه وارد نمیکند.
  2. ۹۹ درصد رنگ های پودری قابل مصرف است.
  3. به سیستم تهویه هوای ضعیف تری نیاز پیدا میکند.
  4. از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار است.
  5. به افراد کمتری برای کار نیاز پیدا میشود.
  6. به محیط زیست صدمه ای وارد نمیکند.
  7. اشتباهات بوجود آمده در استفاده از رنگ های پودری، قابل رفع است.
  8. حذف کامل حلال ها و ضایعات
کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *