فروش انواع کاغذ دکورال با قیمت مناسب

زرین رزین فامینو افتخار دارد. در زمینه فروش تجهیزات، رنگ های الکترواستاتیک و کاغذ دکورال، با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و با بهره گیری از دانش فنی روز و تجربه ارزنده متخصصین داخلی و خارجی در خدمت تعالی صنایع عزیز ایران باشد. در زرین رزین فامینو مشتریان خدمات رنگ های پودری و…را با قیمت مناسب مطابق با نیازهای خط تولید خود دریافت میکنند.

کاغذ و رنگ دکورال:

کاغذ و رنگ دکورال تولید شده، بعد از مرحله سابلی دکور، که در طرح ها و نقش های متنوع عرضه میشوند، موارد کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند.

میتوان از جمله به بخش های شهرسازی و معماری، لوازم خانگی و اثاث منزل نام برد.

با اندکی سرمایه گذاری در بخش رنگ های الکترواستاتیک محصولات جدید ارزش افزوده به مراتب بالاتری نسبت به محصولاتی که تنها در خط رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده اند، دسترسی پیدا میکنند.

به این معنا که در مدت زمان کوتاهی تمام هزینه های سرمایه گذاری برای راه اندازی یک سیستم دکورال از قبل ارزش افزوده نهایی محصولات جبران میشود.

از نظر اقتصادی هزینه های تولید و دست مزد کارگر در فرآیند سابلی دکور پایین بوده است. با توجه به طرح های مختلف و تنوع زیاد امکان کسب رضایت طیف وسیعی از مصرف کنندگان میسر است.

از مزایای کاغذ دکورال:

از دیگر مزایای این سیستم ها ایمنی بالاست. سازگاری با محیط زیست است. عدم انتشار آلاینده هاست.هیچ ماده شیمیایی و رنگی به هدر نمیرود. به طور اخص حفظ منابع طبیعی از قبیل جنگل ها و کوه ها است. زیرا با استفاده از طرح های چوب و سنگ دیگر نیازی به استفاده از منابع طبیعی نیست. علاقه مندان به حفظ محیط زیست به این نوع کاغذ های دکورال علاقه بیشتری از خود نشان دادند.

مرحله انتقال طرح کاغذ بر سطح فلز تمیز و بدون ایجاد آلودگی است. تمام مواد مصرفی قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشد.

سهولت در چسبانیدن روی فلزات، یکی دیگر از گزینه های انتخابی از این نوع پوشش ها برای سطوح فلزات صنعتی خود می باشد.

استفاده از این نوع کاغذ های پوششی دکورال میتواند مستلزم هزینه های بسیار عالی است. پایین تر و مختصر در قالب زمان بندی کمتر برای نصب و پوشش دهی سطوح فلزات است.

در کنار مزایای کاغذ دکورال، معایبی هم دارد:

از جمله: مقاومت پایین تر و دوام کمتر نسبت به رنگ های الکترواستاتیک و پودری میباشد.
کیفیت و مقائمت چسببندگی آنها نسبت به رنگ های پودری الکترواستاتیک خیلی نیست.

روش دکورال:

روش دکورال نوعی چاپ محسوب میشود.
قطعه ابتدا با رنگ پودری الکترواستاتیک مخصوص دکورال پوشش میشود.(پیش رنگ یا زیرکار). سپس کاغذ طرح دکورال که یک طرح از پیش چاپ شده بر روی خود دارد( مثلا طرح سنگ) را بر روی سطح کابینت قرار داده میشود. توسط دستگاه دکورال در محیط خلا با حرارت ۲۲۵ تا ۲۴۰ درجه سانتی گراد طرح کاغذ بر سطح موردنظر انتقال پیدا میکند.

معمولا دستگاه های دکورال عالی، باید تمام مراحل چاپ را اتوماتیک انجام بدهد. که پس از چاپ کاربر فقط کاغذ را از قطعه جدا کند.
این روش برای چاپ بر روی کاشی، شیشه، سنگ مصنوعی، سرامیک و فلزات رنگی کاربرد دارد. طریق انجام آن به این صورت که یک صفحه از جنس نسوز (سیلیکون) از بالا و توسط خلا از بالا به کاغذ روی صفحه فشار وارد می آورد. همزمان ۲۵۵ تا ۲۴۰ درجه سانتی گراد حرارت، باعث نفوذ پیدا کردن جوهر کاغذ به پیش رنگ قطعه(زیر کار) و طرح کاغذ انتقال یابد.

تغییرات طرح در رنگهای پودری طرح چوب:

رنگ های پودری طرح چوب از یک فرآیند چاپ حرارتی بر روی رنگ پودری پخته شده ایجاد میگردد. دمای پخت پوشش پایین تر از استاندار باشد میتواند منجر به پخت ناقص پوشش شود. از طرفی احتمال چسبندگی کاغذ طرح چوب به سطح رنگ را افزایش می دهد. همچنین پخت در دمای پایین میتواند رنگ طرح نهایی را به رنگ سبزتر تبدیل کند. که به دلایل زیر طرح نهایی میتواند متاوت باشد:

  1. ضخامت پوشش پایین باشد.
  2. ضخامت پوشش بالا باشد.
  3. دمای پخت پوشش پایین است.
  4. دمای پخت پوشش بالا است.
  5. دمای پروسه چاپ حرارتی بالا است.
  6. دمای پروسه چاپ حرارتی پایین است.
  7. زمان پروسه چاپ حرارتی زیاد است.
  8. زمان پروسه چاپ حرارتی کم میباشد.

 

زرین رزین فامینو تامین کنننده رنگ های الکترواستاتیک و کاغذ دکورال در صدها طرح متنوع و قویترین شبکه فروش در سراسر کشور میباشد.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *