خرید آنلاین رنگ پودری الکترواستاتیک در اصفهان

مجموعه رنگ زرین رزین فامینو با بهره مندی از مهندسان باتجربه خطوط تولید توانسته است. خدمات بسیار ارزشمندی را در زمینه دستگاه ها و کاغذ های دکورال و خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک ارایه نماید. بهترین هارا از زرین فام تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید رنگ پودری الکترواستاتیک و تاریخچه پیدایش آن:

خرید رنگ پودری الکترواستاتیک اولین بار در اوایل دهه ۱۹۹۵ در آمریکا توسط کارخانه داران انجام شد. درآن زمان به دلیل روش های اولیه ترکیب رنگ. فقط نام رنگ پودری به آن گفته می شد. که در واقع ترکیبی از رزین اپوکسی، پیگمنت و مواد بسیار خاص با ویژگی های بی نظیری بود. که آن را نسبت به روش های قدیمی تر رنگ آمیزی به انقلاب جدید تبدیل کرده بود.در آن زمان روش استفاده پس از خرید رنگ پودری الکترواستاتیک به شکل ابتدایی بود. به این صورت که قطعه موردنظر تا حد سرخ شدن داغ میگشته و وارد مخزن پودر رنگ انتخابی میگردیده است.

امروزه به دلیل شیوه مواد تشکیل دهنده به وسیله دستگاه های تفنگ مانند توربو شارژی واگنر است. که در آن ذرات باردار است. و به سطح فلز با بار مخالف میچسبند. که به آن اصطلاح الکترواستاتیک در خربد رنگ پودری الکترواستاتیک اطلاق میگردد.

خرید رنگ پودری الکترواستاتیک توسط صنایع مختلف:

صنایع مختلف اقدام به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک میکنند. اگر به طور دقیق و مفصل صنایعی که به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک میپردازند را نام ببریم عبارتند از:

۱٫شرکت های خودرو سازی:

این شرکت ها اکثرا به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک رغبت کمتری نشان میدهند. بیشتر از نوع مایع خریداری میکنند. برای قسمت هایی مانند فرمان، رینگ، آیینه، تیغه برف پاک کن و…احتیاج به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک از نوع اپوکسی مات و پلی استر براق دارند.

۲٫ صنایع فلزات و غیر فلزات:

مانند تولید کنندگان وسایل معماری، درب گاراز، چوب لباسی و…

۳٫صنایع تولیدی مبلمان، تجهیزات ایمنی و سلامت:

دومین گروه بزرگ که به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک نیاز دارد. کالاهای تولیدی آنها شامل مبلمان با جنس فلز، پایه های فلزی تخت خواب ها، کنترل برد، تجهیزات مختلف بیمارستانی است.

۴٫ شرکت های تولیدی لوازم خانگی و صنعتی:

شرکت هایی که به تولید یخچال های صنعتی و خانگی، انواع کولرهای آبی، هود، رادیاتور، اجاق گاز و..میپردازند. نیاز به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک با رنگ پایه پلی استر و اپوکسی دارند. که سطح این کالاها دوام خوبی هم داشته باشند. هم با براقی خود به زیبایی آن اضافه تر کند.

از مهم ترین مزایای رنگ پودری:

۱٫ این نوع رنگ ها تنوع بالایی دارد. متناسب با هر سلیقه هستند. با استفاده از رنگ های پودری میتوان هر سطحی را به بهترین شکل رنگ آمیزی کرد.

۲٫ به وسیله رنگ های جامد پودری میتوان ضخامت بالایی در سطح به وجود آورد. بدون اینکه کثیف کاری داشته باشند.

۳٫ مقاومت بالای این باعث استقبال گسترده ای گشته است. با استفاده از این نوع رنگ ها میتوان یک لایه مقاوم ایجاد کرد.

۴٫ امکان شستشوی سطوحی پوشش داده شده با این رنگ وجود دارد.

۵٫ این رنگ های پودری کمترین آسیب را به محیط زیست وارد میکنند. این مورد از اهمیت زیادی برخوردار است.

۶٫ درهنگام تولید رنگ پودری مواد شیمیایی کمی مورد استفاده قرار میگیرد. به همین خطری برای سلامت کارکنان ندارد. حتی در اجرای مرحله رنگ آمیزی بی خطر هستند.

۷٫ ضد خش و مقاوم بودن در برابر ضربه از ویژگی مهم این محصول است.

۸٫ خطر آتش سوزی در آن بسیار کم است.

شرایط نگهداری از رنگ ها:

نگهداری درست از محصولات رنگی باعث میشود تا به صورت طولانی مدت آنهارا سالم نگه داشت. رنگ های پودری باید در محیط سر بسته و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شوند. اگر در مکان های خشک، خنک و به دور از مواد آتش زا نگهدای شوند. رمان بیشتری قابل استفاده خواهد بود. این رنگ هارا بهتر از در دمای ۵ الی ۳۵ درجه سانتی گراد نگهداری کرد. البته زمان انبار داری آن به مدت ۲۴ ماه است. که پس از این مدت دیگر ویژگی اولیه را نخواهد داشت.

در آخر:

امروزه برای پوشاندن سطوح فلزی و غیرفلزی از رنگ های پودری الکترواستاتیک استفاده میشود. زیرا این رنگ ها نسبت به رنگ های مایع با کیفیت تر و کارآمدتر است. رنگ های درجه یک پودری جز جدیدترین محصولات هستند. زرین فام آماده ارائه خدمات رنگ های پودری الکترواستاتیک و دستگاه پاشش رنگ و کاغذهای دکورال به مردم عزیز میباشد.

 

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *