خرید و فروش با کیفیت ترین کاغذهای دکورال در اهواز

فروش انواع کاغذ دکورال

حس زیبا و دلنشین استفاده از رنگ های موجود در طبیعت، در صنعت رنگ پودری الکترو استاتیک به چشم میخورد. زرین فام این افتخار را دارد. که با تامین کاغذهای دکورال و رنگ های پودری الکترواستاتیک سهمی در این زیبایی دلنشین دارد. زرین فام آماده ارائه خدمات با توجه به نیاز مشتری و سلیقه آنان در اهواز و سراسر کشور می باشد.

کاغذ دکورال:

برای دکور سطح فلز با سیستم دکورال، انتخاب طرح کار آسانی خواهد بود. چون هزاران رنگ و طرح از کاغذ های دکورال خواهید داشت. درحال حاضر رنگ پودری زرین فام با ارائه ده ها طرح کاغذ و فیلم سابلی دکور که در بازار شناخته شد است. پر مصرف هستند. به عنوان تامین کننده قابل اعتماد  در بازار این محصول فعالیت می نماید.با اندکی سرمایه گذاری و تجهیزات خط رنگ پودری به سیستم دکورال، محصولات جدید، ارزش افزوده به مراتب بالاتری نسبت به محصولاتی که فقط در خط رنگ پودری رنگ آمیزی شد اند، می یابند.
پوشش دهی کاغذ های دکورال از پیش چاپ شدند با رنگدانه های آلی به مقدار تولید محصولی با کیفیت روی تمام سطح قطعه را میپوشاند. به همین دلیل برای فروش انواع کاغذهای دکورال که استفاده آن باعث میشود. تمام هوای موجود بین فلز و کاغذ را بگیرد. به این عمل (فیلم) میگویند.

فروش انوااع کاغذ دکورال

دستگاه دکورال طرح چوب:

این دستگاه به دلیل نیاز طرح های جدید چوب بر  روی فلز ساخته شد است. دستگاه دکورال بعد از اینکه قطعه رنگ آمیزی شد. قطعه را همراه با کاغذ انتخاب شد. وکیوم کرده. سپس  طرح مورد نظر را بر روی بیس رنگ پودری چاپ می کند.
دستگاه دکورال طرح چوب در اندازه های مختلف نسبت به نیاز اپراتور طراحی می کند. این دستگاه شامل یک دستگاه کوره با دمای ۲۵۰ درجه است. یک دستگاه پمپ وکیوم است. همچنین شامل یک دستگاه جهت ایجاد فضای خالی بین کاغذ طرح دکورال و قطعه رنگ آمیزی شد می باشد. این دستگاه های دکورال به دو شکل گاز سوز یا المنتی ساخته می شود. جهت دکورال کردن پروفیل شش متری از دستگاه دکورال ساکینگ هد استفاده می شود.
از ساکینگ هد برای پروفیل های ویژه، میز ورق زن و همینطور میز پروفیل زن اراوه می شود. در این روش سیستم وکیوم از و سر پروفیل را فضای خالی ایجاد خواهد کرد. با این کار هردو به هم خواهند چسبید. تحت یک دما و مدت زمان مشخص، جوهر موجود در طرح کاغذ یا فیلم به طور کامل به سطح فلز منتقل خواهد شد. در حقیقت، سه فاکتور دما، فشار و زمان از پارامتر های اصلی در فرآیند دکورال هستند.
این دستگاه میتواند سالانه ۱۸۰۰ تن خروجی داشته باشد. برای کار با آن نیاز به ۳ الی ۴ کارگر است.
موارد استفاده دستگاه دکورال بیشتر در پروفیل های صنایع آلمینیومی، صنایع کابینت سازی و دکوراتیو مورد مصرف دارد.

دستگاه شستشوی ورق:

دستگاه دیگری که در تجهیزات دکورال قرار گرفت است. از این دستگاه برای نابودی آلاینده های سطح ورق های فلزی استفاده می شود. به این دلیل نیاز است سطح کار کاملا شست شود. تا دکور کردن رنگ پودری روی آن بدون هیچگونه فضایی بین دو سطح انجام گیرد. برای تولید محصول نهایی با کیفیت، کاغذ دکورال باید تمام سطح را بپوشاند. تا به هیچ عنوان هوایی بین کاغذ و فلز وجود نداشته باشد. دلیل اهمیت این دستگاه هم به همین خاطر است. زیرا امکان چسبیدن کاغذ به سطح فلز را فراهم می کند.
این دستگاه که از مهم ترین تجیهیزات دکورال است، شامل سیستم شستشو، بالابر هیدرولیکی، مخزن مایع شستششو، دستگاه تنظیم کننده و سیستم پانچ است. از نظر فنی این دستگاه ظرفیت شستشوی ۱۰۰ قطعه ورق استاندارد فلزی در ساعت را دارد. دمای کارکرد این دستگاه بین ۵۵ تا ۶۵ درجه سانتی گراد است. سیستم گرمایشی آن ۲۴ کیلو وات انرژی مصرف می کند. بعد از شستن ۵۰۰ قطعه ورق، محلول این دستگاه می بایست مجددا شارژ شود.

فروش انواع کاغذ دکورال

از مزایای استفاده از کاغذ دکورال:

  • روی سطح فلزات به آسانی چسبیده میشود. که همین باعث گزینش افراد برای استفاده از این پوشش ها برای سطوح فلزات صنعتی خود می باشد.
  • به علت عدم بوجود آوردن آلاینده در محیط زیست، باعث سازگار بودن با محیط زیست است.
  • استفاده از این نوع کاغذ ها نیازمند هزینه های پایین تر و مختصر در قالب زمانبندی کمتر برای نصب و پوشش دهی سطوح فلزات می باشد.
  • تمام مواد مصرفی قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشد.
  • هیچ ماده شیمایی رنگی به هدر نمیرد.
  • همچنین استفاده از این روش، ایمنی بالاتری هم دارد.

در آخر:

رنگ های دکورال زرین فام با مقاومت سایشی بالا، و انعطاف پذیری مطلوبی که دارند. کاملا مناسب برای انواع سطوح فلزی شما مشتریان عزیز می باشد.
رنگ های دکورال زرین فام با چاپ پذیری عالی به روشی کاملا هماهنگ با کاغذ های دکورال زرین فام تولید می شوند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *