فروش با کیفیت ترین رنگ کوره ای در سیرجان

اگر به طراحی داخلی و چیدمان علاقه مند هستید، انتخاب رنگ کوره ای ایده آل ترین انتخاب برای ساخت انواع اکسسوری های مدرن می باشد. پس شما میتوانید با خیال راحت از سراسر کشور، رنگ کوره ای موردنظر خود را از زرین فام تهیه بفرمائید. زرین فام آمادهه فروش باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک شما مشتریان عزیز می باشد.

رنگ کوره ای چیست؟

رنگ کوره ای یکی ار رنگ صنعتی است. که نام دیگر آن رنگ الکترواستاتیک است. این نوع رنگ صنعتی در دو نوع پودری و مایع در صنایع رنگ و پوشش تولید می شوند. این نوع رنگ در طیف رنگی وسیعی، کاربرد های گسترده ای در حوزه رنگ آمیزی انواع سطوح فلزی دارند. رنگ کوره ای با رنگ معمولی هیچ تفاوتی ندارد. بلکه رنگ کوره ای یک نوع از ابزارهاس برای ارتقای سطح کیفیت کار.
استفاده از رنگ های پودری نوعی روش پیشرفته برای محافظت از قطعات فلزی می باشد. درحال حاضر طیف وسیعی از انواع این رنگ ها برای رنگ آمیزی سطوح مختلف به کار می روند. انتخاب استفاده از رنگ الکترواستاتیک پودری یا مایع به نظر کارخانه های مصرف کننده بستگی دارد. اما به نظر می رسد رنگ های پودری کوره ای، بهترین گزینه برای صنایع فلزات باشند. در مواردی مانند پوشش خودرو و قطعات آن، میز و صندلی های فلزی و..کاربرد دارد.

پوشش رنگ کوره ای پودری، از ترکیب رزین، عامل شبکه کننده و پیگمنت ها حاصل میشود. که جهت ایجاد پوشش، اول موائ اولیه بصورت ذوب شده باهم ترکیب میشوند. بعداز آن مواد مذاب سرد شد است. سپس طی دو مرحله به ذراتی به میزان ده تا صد میکرون تبدیل می شوند. در واقع ذرات ریز و خشک رزین، در ترکیب با رنگدانه های موردنظر، تشکیل رنگ کوره ای پودری استاتیک را می دهند. پودر رزین به وسیله دستگاه پاشش بر روی سطح فلزی موردنظر پخش شد. و درنهایت قطعات جهت تثبیت ذرات پخته شد. در نتیجه پوششی یکنواخت و با کیفیت بالا حاصل می شود.

فروش رنگ پودری الکترواستاتیک

موارد استفاده از رنگ های کوره ای:

  • تخت های بیمارستان
  • رنگ آمیزی پروفیل های آهنی
  • بدنه خودرو
  • اکسسوری های فلزی
  • رنگ آمیزی مبلمان

انواع رنگ کوره ای:

  1. رنگ کوره ای مایع: در این روش رنگ ها به صورت گالنی تهیه می شود. با استفاده از دستگاه های کمپرسور و پیستوله روی سطح کار پاشیدهه می شود. بعد از اتمام این عمل قطعه کار را در داخل کوره حرارت می دهند.
  2. رنگ کوره ای پودری: اولین بار در دهه ۵۰ در ایالات متحده آمریکا تولید شد. در آن زمان تنها از مواد رزین پودر اپوکسی، پیگمنت و تعدادی مواد دیگر که همه را در مخلوط کن هایی با تیغه هایی z شکل و آسیاب های گلوله ای همگن می شدند استفاده می شد. مدتی بعد در سال ۱۹۶۱ از عملی به نام اکسترودر همراه با حرارت برای تولید پیوستهه های خمیری رنگ پودری استفادهه میکردند. در همان سال کمپانی انگلیسی، روشی را ابداع کرد که به آن روش الکترواستاتیک می گفتند. از سال بعد مورد استفادهه قرار گرفت. که طی ۱۰ سال رشد چشم گیری داشت که در مقابل صنعت های مشابه کم سابقه بود.

روش کارکرد این نوع رنگ کوره ای:

به این صورت است که الکترون های مثبت قطعه کار را فعال می کنند. و با غیرفعال کردن الکترون های مثبت پودر رنگ بین این الکترون ها جاذبه به وجود می آید. رنگ به سرعت روی قطعه کار می چسبد و بعد از آن داخل کوره گذاشتهه می شود.

هرکدام از ترکیبات این رنگ ها بسته به نوع استفادهه و جنس قطعه کار نیازمند دما و مدت زمان مشخصی که باید در کوره پخته شود. برای مثال رنگ مایع الکیدی در دمای بین ۱۱۵ الی ۱۴۰ درجه سانتی گراد و بین ۱۱ تا ۱۷ دقیقه در کوره برای پخته شدن باید بمانند. رنگ های روشن دمای پایین و زمان زیاد و در رنگ های تیره دمای زیاد و زمان کم نیاز است. اکثرا میتوان از این الگو استفادهه کرد. درحال حاضر روش های بسیاری برای آماده سازی سطح مورد استفاده قرار گرفته اند. انتخاب یک روش به خصوص به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل شامل: شرایط سطح، منقول بودن یا منقول نبودن، جنس، وسعت کار، محل سطح موردنظر و شرایط محیط مانند مقدار باران، نقطه شبنم، گردو غبار، میزان شن و ماسه دراثر وزش باد هستند.

رنگ کوره ای

اگر به دنبال رنگ کوره ای ۱۰۰ درصد تضمینی هستید، میتوانید روی زرین فام حساب کنید. خدمات رنگ کوره ای پودری با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت هارا از گروه صنعتی رنگ زرین فام میتوانید ببینید. خدمات ما در سرتاسر کشور در دسترس است. در صورت نیاز میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید. تا رنگ پودری موردنظر شما به دستتون برسه. باب میل خودتان را پیدا کنید!!!!

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت بهترین دستگاه پاشش رنگ پودری

شرکت زرین فام؛ فروش دستگاه پاشش رنگ پودری با بهترین قیمت و کیفیت، تعمیرات تخصصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *