مناسب ترین قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت مناسب رنگ پودری

خرید و فروش آسان و سهولت در کاربرد استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک از بارزترین مزایای این نوع رنگ است. با خاطر آسوده با کیفیت ترین و عالی ترین رنگ پودری موردنظر خودرا با مناسب ترین قیمت از زرین فام خریداری کنید. زرین فام طراحی شد برای شما مشتریان عزیز در سرتاسر ایران!!!

دسته بندی رنگ پودری الکترواستاتیک از لحاظ رزین:

  1. رنگ پودری پلی استر: این پوشش بر پایه رزین کربوکسیله است. که با واکنش شیمیایی بین رزین پلی استر و یک عامل پخت فعال تشکیل می شود. این رنگ در برابر ماورا بنفش مقاوم است. به دلیل ظاهر زیبای این مدل برای وسایل تزئینی از آن استفاده میشود. ماننداستفاده در  صنایع پروفیل آلمینیوم، لوازم روشنایی.
  2. رنگ پودری اپوکسی-پلی استر: این پوشش به دلیل داشتن رزین اپوکسی، تمایلی به گچی شدن ندارند. در برابر نور خورشید مقاومت مناسبی ندارند. به همین دلیل از این نوع رنگ بیشتر در کاربردهای داخلی استفاده میشود. مانند لوازم خانگی، رادیاتور.
  3. رنگ پودری اپوکسی: این پوشش از واکنش رزین اپوکسی و یک عامل شبکه کننده تشکیل می شود. مقاومت شیمیایی و خواص مکانیکی مناسبی دارند. به همین دلیل در محیط های سخت، مقاومت بالایی دارند. در برابر تابش نور خورشید تمایل به کچی شدن دارند.
  4. رنگ پودری پلی یورتان: این نوع رنگ از ترکیب رزین های پلی استر و عامل پخت ایزوسیاناتی تشکیل میشود. پلی یورتان دارای براقی زیادی است. مقاومت آب و هوایی، خواص خوردگی مناسب از خواص این رنگ ها است.

برای تهیه این پوشش ها نخست مواد اولیه به صورت ذوب شده بایکدیگر مخلوط می شوند. سپس مذاب به دست آمده سرد شده. طی دو مرحله به ذراتی مطلوب تبدیل می شوند.

قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک

تفاوت کیفیت رنگ پودری با رنگ مایع:

  • در مراحل اعمال رنگ پودری، رنگ آمیزی تعداد بسیاری در مدت زمان کمتری است. که یکی از عوامل اتلاف کمتر در مقایسه با رنگ مایع است.
  • کارایی سیستم رنگ پودری به مراتب بالاتر از سیستم رنگ مایع است. در پروسه اعمال رنگ پودری عاری از هرگونه چکه کردن رنگ است. نیاز به خشک کردن هم نیست.
  • رنگ پودری به عنوان یک پوشش چندمنظوره استفاده میشود. مزایای زیادی به مصرف کننده ارائه میدهد. اما سیستم های سنتی رنگ مایع عاجز از اینگونه مزایا است.
  • به دست آوردن یک سطح یکدست و پوشش دهی بالا و با کیفیت در هر شرایط جوی امکان پذیر است. به دلیل اینکه رنگ پودری از طریق بارداری الکترواستاتیکی به قطعه کار می چسبد.
  • عامل کاهش هزینه تمام شد به ازای هر قطعه رنگ آمیزی شده می باشد. پس مقرون به صرفه است.
  • منحصر به فرد بودن در براقی و زیبایی. تنوع رنگها و افکت های گوناگون با براقیت قابل تنظیم از پایین ترین سطح براقیت به بالاترین سطح امکان پذیر است. رنگ پودری، لایه فیلم رنگ ضخیم تری نسبت به رنگ مایع دارد. اجزای چوبی، فلزی پوشش داد شد با رنگ پودری، سالیان دراز مقاومت و زیبایی خود را حفظ میکنند.
  • مصرف بهینه انرژی. کوره های پخت رنگ پودری باتوجه به نیاز کمتری به اگزوز خروجی گازها باعث کاهش اتلاف حرارت میشود.
  • آماده مصرف است. رنگ های پودری بلافاصله و به صورت تحویل شد قابل استفاد است. نیازی به مواد افزودنی ندارد. به این ترتیب در وقت و استفاده از لوازم و هزینه صرفه جویی می شود.
  • خطر آتش سوزی کمتر است. به دلیل اینکه پوشش های پودری حاوی حلال نیستند. همچینین در طی فرآیند تولید هیچگونه ماده آتشگیری وجود ندارد. پس باعث کاهش هزینه تجهیزات اطفا و حریق و بیمه میگردد.

رنگ پودری

بازار مصرف رنگ های پودری:

رنگ های پودری با وجود کیفیت بالایی که دارند، هزینه بالایی را هم حمل میکنند. رنگ آمیزی با رنگ های پودری هزینه بر است. زیرا باتوجه به نیاز تجهیزات و کوره که تنها راه خشک کردن رنگ است. در مواردی ممکن است تجهیزات ویژه تنها برای یک قطعه تهیه کرد. که شاید بتوان گفت یکی از معایب رنگ های پودری است. اما هزینه اولیه که متحمل شدید از هزینه های اضافی درآینده خلاص میشود.

پنج گروه عمده از صنایع از مصرف کنندگان رنگ پودری محسوب میشوند. که عیارتند از:
سازندگان لوازم خانگی مانند یخچال های صنعتی و خانگی، هود، اجاق گاز، رادیاتور، فریزر و کولر.

در اغلب این وسایل از رنگ اپوکسی پلی استر به صورت هیبروید به عنوان پوشش دهند استفاده شد است. این نوع پوشش پایداری خوب و براقیت قابل قبولی دارد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *