فروش جدیدترین کاغذهای دکورال در ایران

کاغذ دکورال

تمام زحمات ما در طول سالها خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. زرین فام سعی کرده است خودش را جای شما بگذارد. و محصولاتی در خور زندگی ایرانی ها، برای زندگی هرچه بهتر معرفی و ارائه کند. تجربه ما از برخورد و فروش با تعداد زیادی از خریداران باعث شد است با نیازهای شما عزیزان آشنا شویم. و از این رو محصولات خود را که شامل رنگ های پودری الکترواستاتیک، انواع کاغذ دکورال و حتی دستگاه پاشش رنگ را مطابق با سلیقه شما درنظر بگیریم.

دستگاه دکورال طرح چوب:

این دستگاه به دلیل نیاز به طرح های جدید چوب به روی فلز ساختهه شد است. این دستگاه بعد از اینکه قطعه رنگ آمیزی شد. قطعه را به همراه کاغذ انتخاب شد وکیوم کرد و طرح موردنظر را بر روی بیس رنگ پودری چاپ میکند. دستگاه دکورال طرح چوب در اندازه های مختلف به نسبت نیاز اپراتور طراحی میکنند. این دستگاه حاوی ۱٫ دستگاه کوره با دمای ۲۵۰ درجه و ۲٫دستگاه پمپ وکیوم ۳٫ دستگاه جهت ایجاد خلع بین کاغذ طرح دکورال و قطعه رنگ آمیزی شد می باشد.

موارد استفاده از دستگاه دکورال در صنایع پروفیل های آلمینیوم و کابینت سازی مورد مصرف دارد. پوشش های طرح چوب، جلوه ای کاملا واقعی از چوب های گران بها و زیبا مانند چوب راش، بلوط و…را دارا باشند. این خودش باعث میشود که علاوه بر حفظ منابع طبیعی جلوه های بسیار زیبایی از طبیعت سبز برای محیط  زندگی اعم از محیط کار و منزل را داشته باشیم. اکنون به مراحل دکورال میپردازیم:

مراحل دکورال:

  1. در ابتدا پروفیل با رنگ پودری دلخواه (به عنوان مثال اپوکسی) پوشش داده میشود.
    (به علت زیرسازی مناسب جهت قرارگیری فیلم روی پروفیل آلمینیوم است. آمادگی سطح فلز جهت دکور کردن؛ که همین موجب سختی سطح محصول نهایی، حفاظت دربرابر شرایط جوی، نور و…است)
  2. پروفیل های رنگ شده پس از خروج از کوره با فیلم های دکورال پوشش داغده میشوند. که این فیلم ها به صورت کامل روی سطح وکیوم میشود.
  3. بعد از آن در کوره مخصوص دکورال در دمای ۲۰۰ الی ۲۳۰ درجه به همراه فشار و وکیوم حرارت میبینند.( نقش فیلم به سطح کار منتقل میشود.)
  4. سپس بعد از پخت در کوره و خنک شدن، لایه فیلم را از سطح فیلم جداسازی میکنند.

این عملیات به صورت کاملا اتوماتیک است. پس از مراحل شستشو، کروماته و پاشش رنگ های پودری الکترواستاتیک انجام میشود.

کاغذ دکورال

پوشش های پودری خودش دارای ۳ مرحله است:

  1. pretreatment ، چربی گیری و تمیزکاری
  2. powder spray ، پاشش رنگ پودری
  3. curing ، پخته شدن در کوره

برای دکور کردن سطح فلز با سیستم دکورال، کار آسانی است چون طرح های دکورال بصورت فیلم های پلیمری بوده و دارای تنوع بسیار زیادی است. با مقداری سرمایه گذاری و تجهیزات خط رنگ پودری به سیستم دکورال، محصولات جدید، ارزش افزوده بالاتری نسبت به محصولاتی که تنها در خط رنگ پودری رنگ آمیزی شده اند، می یابند.

فرآیند دکورال آلمینیوم:

  1. ابتدایی ترین مرحله ، مرحله پیش فرآوری است.( سطح آلمینیوم را شستشو داده تا عاری از هرگونه گردغبار باشد.)
    در این مرحله است که اطمینان از بالا بودن کیفیت رنگ پودری حاصل می شود.
  2. رنگ پودری فلز موردنظر را با استفاده از گان دستگاه پاشش دارای رنگ پودری می شود.
    این پوشش رنگ پودری، سطح آلمینیوم را برای پوشش رنگ دکورال آماد می کند. تا قدرت جذب بیشتر شود.
  3. فیلم موردنظر را به دورتادور آلمینیوم میپیچند.
  4. پروفیل داخل کوره حرارتی دکورال قرار داد میشود.
  5. پس از هواگیری، پروفیل را در حرارت ۲۰۰ الی ۳۵۰ درجه قرار میدهند. تا طی فرآیند تثبیت طرح روی فیلم به پروفیل نقش ببندد.
  6. در آخر پلاستیک فیلم از کاغذ جدا میشود.

دکورال که یکی از پوشش های سطحی آلمینیوم است. تمام ویژگی های رنگ پودری را دارد. دکورال حاوی هر طرحی: سنگی، چوبی و فانتزی و… و طرح هایی مانند سنگ های مرمر ( که تصویر آن در بالا هم گذاشتهه شد است)، لایه های چوب و…میشود. پروفیل آلمینیوم دکورال در معماری مدرن جایگاه ویژه ای دارد. چون ظاهرا به شکل چوب یا سنگ است. اما از سازه های چوبی و سنگی، سبک تر و منعطف تر است.

کاغذ دکورال طرح سنگ

کلیه کاغذ های دکورال عرضه شد در بازار از بهترین جنس کاغذ، بهترین جوهر و توسط پیشرفتهه ترین دستگاه های چاپ تولید می شوند. برخلاف بسیاری از کاغذ های نامرغوب، پس از پایان فرآیند مراحل دکورال، براحتی از روی سطح فلز جدا شد و به آن نمیچسبد. طرح های سفارشی کاغذ و فیلم دکورال برای شما مشتریان عزیز قابل تامین است. رنگ های دکورال زرین فام با چاپ پذیری عالی و قدرت پوشش دهی بالای خود به گونه کاملا هماهنگ با کاغذ های دکورال زرین فام تولید میشوند.

نقش پذیری بالا از کاغذ، کمترین میزان چسبندگی کاغذ و عدم اختلاط خطوط کاغذ در دمای بالا از مزیت های نسبی کاغذ های دکورال زرین فام است. ما با شماییم!!!

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید جدیدترین کاغذهای دکورال در تهران

امروزه به دلیل مزایا و متنوع بودن طرح کاغذ های دکورال، مشتربان زیادی را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *