قیمت فروش کاغذ دکورال در همدان

خرید و فروش کاغذ دکورال

اگر به دنبال متنوع ترین و با کیفیت ترین کاغذ های دکورال هستید بی شک می توانید از زرین فام تهیه کنید. شرکت زرین فام با بیش از ۵۰ طرح جدید با بهترین کیفیت اماده خدمت رسانی به شما عزیزان در همدان و سایر شهرهای کشور است.

خرید کاغذ دکورال

همانطور که می دانید به علت گران بودن هزینه های رنگ بیشتر افراد ترجیح می دهند. شیک ترین کاغذ های دکورال را با بهترین کیفیت برای کابینت ها و یا سایر وسایل خود استفاده کنند. از این رو‌ زرین فام بهترین و با کیفیت ترین کاغذ ها را در انواع مختلف در اختیارشان قرار می دهد.

كاغذ دکورال (فيلم) هاي از پيش چاپ شده هستند با رنگدانه هاي آلي، نقش اساسي در انجام فرآيند سابلي دكور را دارند. به منظور توليد محصولي با كيفيت عالي، كاغذ يا فيلم بايد تمام سطوح قطعه را بپوشاند و هيچ  هوايي بين سطوح كاغذ و فلز وجود نداشته باشد. به اين منظور با استفاده از سيستم خلا كه در تجهيزات دستگاه سابلي دكور تعبيه شده است همه هواي موجود بين سطح فلز و كاغذ مكيده مي شود. اين عمل امكان چسبيدن كامل كاغذ ( فيلم) را به سطح قطعه  مي دهد. زرین فام با بیش از ۵۰ طرح جدید، بهترین هارا به شما عرضه می کند. جهت اطلاعات بیشتر و دیدن طرح ها می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فروش کاغذ دکورال

ویژگی های فرآیند دکورال

در فرایند دکورال قطعات تحت دمای ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه و مدت زمان مشخص كه بستگی به طراحی های خاص هر دستگاه دارد، قرار می گیرند كه طی این شرایط یك پدیده كاملاً فیزیكی اتفاق افتاده و جوهر موجود در طرح بطور كامل به فلز منتقل می شود.
به عبارت دیگر دما، فشار و زمان، ۳ پارامتر اصلی در انجام این فرآیند است. فرآیند بكار رفته در این سیستم به Sublimation یا چاپ حرارتی موسوم است.

از نظر اقتصادی هزینه های تولید و کارگر در فرایند سابلی دکور پایین بوده و با توجه به طرح های مختلف و متنوع امکان کسب رضایت طیف وسیعی از مصرف کنندگان میسر است. از دیگر مزایای این سیستم ها ایمنی بالای واحد، سازگاری با محیط زیست و عدم انتشار آلاینده، هدر نرتن هیچ ماده رنگی، ماده شیمیایی و بطور اخص حفظ منابع طبیعی از قبیل جنگل ها و کوه ها است. با استفاده از طرح های چوب و سنگ دیگر نیازی به استفاده از این منابع طبیعی نیست. مرحله انتقال طرح کاغذ یا فیلم بر سطح فلز تمیز و بدون ایجاد آلودگی است و تمام مواد مصرفی قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشد. انواع طرحهای چوب، سنگ، فانتزی و … جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود آشپزخانه، یخچال، کابینت، ظروف تفلون و … موجود و قابل ارائه است.

فروش کاغذ دکورال

کاغذ و رنگ دکورال

همانطور که می دانید کاغذ های دکورال امروزه در صنایع مختلفی کاربرد دارند و مورد توجه عام و خاص شده اند. رنگ های دکورال دارای مزیت هایی هستند که به برخی از ان ها اشاره میکنیم.

این نوع رنگ آمیزی موجب نقش بستن جلوه ای خاص از طرح چوب در سطح مورد نظر می گردد. طرح های دکورال بصورت فیلم های پلیمری بوده و دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. این نوع رنگ که به عنوان لایه اول در پوشش سطح فلزی استفاده می گردد جزء رنگ‌های پودری به حساب می آید

. شیوه رنگ آمیزی دکورال به این صورت می باشد که در ابتدا با استفاده از آستر پودری مخصوص رنگ دکورال، سطح پروفیل آلومینیوم پوشیده شده که آمادگی سطح فلز جهت دکور کردن، پس از پخت رنگ داخل کوره الکترواستاتیک ایجاد می گردد. دلیل استفاده از پوشش پودری، زیرسازی مناسب برای قرارگیری فیلم بر روی آلومینیوم می باشد. رنگ پايه موجب سختی سطح محصول نهائی، حفاظت در برابر شرایط جوی همچون نور، آب و هوا، سايش، فرسايش و رطوبت مي شود.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *