خرید و فروش رنگ پودری در اصفهان

خرید و فروش رنگ پودری

اگ به دنبال برند برتر خرید رنگ پودری می گردید با تضمین می توان گفت شما می توانید با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت تنها از زرین فام خریداری کنید. کیفیت اتفاقی نیست کیفیت راهی است برای رسیدن به رضایت مشتری.

مصرف مواد پودری و کاربرد های آن

تولید و مصرف رنگ های پودری الکتروستاتیک در دهه ۱۹۶۰ در صنایع مختلف به عنوان جایگزین برخی رنگ های مایع در سطح جهانی گسترش یافتو این رنگ ها روی سطوح به صورت پودر خشک اعمال شده به عنوان رنگ های تزیینی(Decorative) و هم به عنوان پوشش حفاظتی(Protative) مصرف می شوند.

این پوشش ها قابلیت اعمال بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی را دارا می باشد.تابلوهای برق و … همچنین سطوح فلزی غیر آهنی مانند ورق های گالوانیزه و یا ظروف آلومینیومی استفاده می شوند. در تکنولوژی جدید این پوشش ها بر روی سطوح غیر فلزی مثل چوب و MDF اعمال شده و در اثر تابش UV پخت می شوند.

تقسیم بندی رنگ های پودری بر حسب رزین:

۱-پوشش های اپوکسی

۲-پوشش های پلی استر

۳-پوشش های اپوکسی پلی استر

۴-پوشش های پلی یورتان

۵-پوشش های اکرولیک

 این گروه قابلیت تولید رنگ های براق ، نیم براق، مات ، نیمه مات، سوپر مات را دارا می باشد. این رنگ ها توسط دستگاه پاشش رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود. علاوه برآن رنگ های طرح دار (Effective) عبارتند از:

۱-رنگ های چرمی ۲-رنگ های چکشی ۳-سنباده ای ۴-چروک ۵-متلیک ۶-دکورال ۷-ورنی

خرید و فروش رنگ پودری مزایای فنی پوشش های پودری

۱-آماده مصرف است: پودرهایی که امروزه در بازار عرضه می شود، بلافاصله و بصورت تحویل شده قابل استفاده است و نیازی به مواد افزودنی، هم زدن، رقیق کردن، تنظیم غلظت و… ندارد و بدین ترتیب در وقت و همچنین استفاده از لوازم و مواد و نیز هزینه صرفه جویی می شود

۲-با خواص متنوع تولید می گردد: طیف وسیعی از انواع رنگ های پودری برای سطوح خاص و با خواص ویژه امروزه قابل طراحی و ساخت است و در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد.به طوری که کلیه نظرات مصرف کنندگان اعم از سختی، میزان براقیت، مقاومت در برابر خوردگی، لبه پوشی خوب، همگونی سطح و… تامین شده است. به علاوه امروزه رنگ های پودری با براقیت بین ۵ تا ۹۵ درصد قابل طراحی بوده و نیز رنگ هایی با خواص ویژه مثل رنگ های متالیک، چکشی، چروکی، چرمگون، شفاف و رنگی زیر نما از سوی شرکت های تولید کننده در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

۳-مقرون به صرفه است: اگرچه دستگاه های پاشش رنگ های پودری گرانقیمت تر از دستگاه های پاشش رنگ مایع هستند ولی در دراز مدت رنگ های پودری به علت پرت ناچیز و بازیافت پودر با صرفه تر است.

۴- خطر آتش سوزی کمتر است: از آنجاییکه پوشش های پودری حاوی حلال نیستند به میزان قابل توجهی از احتمال آتش سوزی کاسته می شود. به علاوه طی فرآیند تولید و مصرف پوشش های پودری هیچ گونه ماده آتشگیری وجود ندارد و این خود باعث کاهش هزینه تجهیزات اطفاء حریق و بیمه می گردد.

۵- تبخیر حلال وجود ندارد: در واقع هیچ نوع ماده گران قیمتی در بکارگیری این نوع پوشش دور ریخته نمی شود و نیز حلالی وجود ندارد که تبخیر گردد که البته این موضوع در راستای رعایت قوانین محیط زیست در مورد عدم تخلیه مواد شیمیایی در محیط می باشد.

همچنین طی تولید و استفاده از رنگ های پودری هیج گونه ماده فراری بصورت بخار از طریق بینی و دهان وارد بدن نمی شود و بدین ترتیب مشکل مسمومیت حاد یا مزمن ناشی از استنشاق بخارات سمی منتفی است و با استفاده از ماسک احتمال ورود پودر به بینی نیز به حداقل می رسد.

۶- زمان کمتر برای پوشش دهی: در پوشش های پودری با یک بار پاشش رنگ، لایه ها با ضخامت دلخواه و سطحی یکنواخت حاصل می شود. پوشش پودری به عنوان پوشش های تک لایه بکار می روند و قطعه مورد نظر فقط یک بار وارد اتاقک رنگپاشی می گردد و یک بار از کوره عبور می کند و بدین ترتیب در فضا و زمان لازم برای کاربری صرفه جویی می شود.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *