قیمت رنگ کوره ای با کیفیت

برای خرید رنگ پودری با کیفیت به دنبال برند ترین نوع رنگ پودری و با کیفیت ترین و به صرفه ترین باشید. زرین فام برند برتر سال با ضمانت بهترین نوع رنگ پودری را در اختیار شما می گذارد.

خرید رنگ پودری سفیدکابینتی

رنگ های کوره ای برای کابینت فلزی، از جمله بیشترین نوع رنگ هستند، که توسط کارگاه های رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل اینکه رنگ های پودری بعد از باردار شدن روی کابینت ها پاشیده می شوند، چسبندگی بسیار خوبی روی سطح ایجاد می کنند. اما این مقاومت به مواد اولیه ای که در رنگ کوره ای پودری استفاده شده است، بستگی دارد. که اگر از مواد اولیه ی درجه یکی استفاده شود، بدون شک، پوشش دهی عالی را به همراه خواهد داشت.

فروش انواع رنگ کوره ای پودری برای کابینت های فلزی، با بهترین مواد اولیه، توسط این سایت انجام می شود.

رنگ زرین فام با ارائه ی رنگهای الکترواستاتیک و تیم مجرب خط رنگ،صفر تا صد خط رنگ تولیدی های مختلف را پوشش میدهد.اشاره به خدمات این شرکت خالی از لطف نیست:

☸️رنگ پودری با کیفیت و با دوام بالا

☸️راه اندازی خط رنگ با نظارت مستقیم مهندسین فنی

☸️خدمات پس از فروش در اسرع وقت

کیفیت ، سرعت در اجرا و صرفه ی اقتصادی افتخار ماست.

قیمت رنگ کوره ای

خواص و ویژگی های رنگ های پودری

رنگ های پودری به دو دسته گرما نرم و گرما سخت تقسیم می شوند و پوشش های گرما سخت ترکیباتی برپایه روین های جامد با جرم مولکولی پایین هستند. یکی از دلایل افزایش میزان مصرف پوشش های پودری نیز همین موضوع می باشد.

عدم استفاده از ترکیبات آلی فرار و حلال های آلی، حداقل گازهای خروجی از کوره به هنگام پخت
، کم بودن ضایعات و دور ریز هنگام فرایند تولید و مصرف، عاری بودن از فلزات سنگین و غیر سمی بودن این محصولات همگی دلایلی هستند که رنگ های پودری را از نظر زیست محیطی یک پوشش برتر معرفی می کند.

رنگ پودری متشکل از ذرات ریز و خشک رزین بعلاوه رنگدانه دلخواه شماست، پودر رزین از طریق تپانچه پاششی شبیه پیستوله پاشش رنگ مایع اعمال می شود با تفاوت اینکه تپانچه پاشش و ذرات رزین حاوی شارژ الکترواستاتیکی می باشند. وقتی ذرات رزین به قطعه کار پاشش می شود، ذرات به سطح فلز می چسبند. این بدان علت است که قطعه کار به ارت زمین وصل گردیده است و ذرات را مثل آهن ربا به خود جذب می کند. ذرات چسبیده به سطح فلز، در کوره های صنعتی مخصوص تا ۴۰۰ درجه فارنهایت پخت می شود. رزین ذوب شده در سطح فلز همجوش شده و ایجاد سطحی یکدست، ضخیم و مقاوم می کند. رنگ مایع پایه حلال می تواند تحت تاثیر شرایط آب و هوائی مثل دما و رطوبت قرار گرفته و نتیجه کار کیفیت پائین تر، روان شدن و یا سطح پوست پرتقالی باشد. علاوه بر شرایط جوی، مهارت نقاش نیز تاثیر مستقیم با کیفیت خواهد داشت. از آنجائی که رنگ پودری از طریق بارداری الکترواستاتیکی به قطعه کار می چسبد، بدست آوردن یک سطح یکدست و با کیفیت بالا در هر شرایط جوی ممکن می باشد.

فروش رنگ کوره ای

مصرف بهینه انرژی رنگ پودری

کوره های پخت رنگ پودری با توجه به نیاز کمتری به اگزوز خروجی گازها موجب کاهش اتلاف حرارت میشود که در کوره های پخت رنگ بر پایه حلال ها، لازم است تخلیه گازهای تولید شده در حین تولید از طریق مجاری بزرگتری انجام گیرد .در مقایسه حجم خروجی اگزوز ، حجم گازهای خروجی در رنگ پودری کمتر بوده و قابل برگشت به محیط میباشد ، بنابراین تاسیسات رنگ پودری بهینه تر از نظر مصرف انرژی در مقایسه با تاسیسات رنگ بر پایه حلال میباشد.

زرین فام بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را برای ایران و ایرانی به ارمغان می اورد. با خیال راحت و با ضمانت بهترین خرید را داشته باشید. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *