عرضه کننده با کیفیت ترین رنگ پودری

عرضه کننده رنگ پودری

اگر به دنبال رنگ پودری با کیفیت هستید به این نکات مهم توجه کنید. مقدار پوشش دهی رنگ پودری، میزان براقیت آن، عدم کلوخه شدن رنگ، و موارد این چنینی. زرین فام برند برتر، با کیفیت ترین رنگ پودری را با قیمتی مطمئن در سراسر کشور در کمترین زمان، در اختیار شما قرار خواهد داد.

مراحل اعمال رنگ پودری

بهترین کیفیت پوشش دهی با رنگ پودری زمانی حاصل می شود که عملیات زیرسازی که شامل مراحل تمیز کاری فسفاته کردن و از بین بردن لایه های قبلی رنگ از روی سطح است به نحو صحیحی انجام شده باشد برای بهینه کردن بازده رنگ کاری سطح قطعه باید عاری از هر گونه آلودگی بوده و کاملاً خشک و آماده رنگ کاری شده باشد.

در هنگام آماده سازی یک سطح به جز زیرسازی و بهسازی به نکات دیگری نیز باید توجه کرد این نکات شامل موارد زیر است:
۱- گرد و خاکی که روی سطح قرار دارد.
۲- کیفیت آبی که برای شستشو استفاده می شود.
۳- چگونگی سطح پایه فلز خالص است یا آلیاژ

۴- چگونگی ترکیبات فلزی: آهنداریا بدون آهن
۵- نوع فلز: ریخته گری شده، ورق ماشین کاری شده، کلاف، ورق یا ترکیبی از این حالات.
۶- وزن ابعاد و فرم ظاهری محصول
۷- کنترل سیستم نگه داری و ضبط آمار و ارقام.

سیستم های اعمال رنگ پودر الکتروستاتیک به طور معمول از سه بخش تشکیل شده اند که عبارتند از:
۱- قسمت شستشو و آماده سازی
۲- قسمت پاشش و رنگ آمیزی
۳- قسمت پخت نهایی

عرضه کننده رنگ پودری

موارد مصرف رنگھای پودری الکترواستاتیک

به دلیل مغناطیسی بودن و ھمچنین نیازمندی این نوع رنگھا به دمای بسیار بالا برای پخت، این رنگ ھا عموما برای رنگ آمیزی سطوح فلزی بکار برده می شوند. عدم تغییر رنگ، مقاومت بی نظیر در برابر اشعه ھای نور خورشید و شرایط محیطی ھمانند بارش باران و برف و یخ زدگی، این رنگ را به بھترین گزینه برای رنگ آمیزی سطوحی چون بدنه ی اتومبیل ھا، ھواپیما ھا، موشک ھا و تمامی اشیا فلزی که در معرض مستقیم ھوا قرار دارند مبدل ساخته. شاید یکی از رایج ترین موارد مصرفی که در زندگی روزانه ی ھر فرد نیز قابل رویت است رنگ روی وسایل آشپزخانه مثل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، و … باشد. علی رغم مزایا و قابلیت ھای مثال زدنی این نوع پوشش، عواملی چون نیازمندی به حجم سرمایه ی اولیه ی بالا و ممکن نبودن اعمال رنگ در محل استفاده، موارد مصرف رنگ ھای
پودری را محدود کرده است. برخی دیگر از خواص این نوع رنگ ھا عبارت اند از: ھمگن بودن این پوشش به دلیل ایجاد یک لایه ی ضخیم و یکپارچه (تک جزیی بودن).

این رنگ ھا عاری از حلال میباشند. رنگ ھای الکترواستاتیکی به دلیل نداشتن حلال و عدم ایجاد گاز ھای سمی در حین عملیات اعمال، آسیبی به سلامت انسان وارد نمیکنند و ھمچنین خطری برای محیط زیست ندارند.

عرضه کننده رنگ پودری

مزایای اقتصادی پوشش های پودری

۱-کاهش قطعات مرجوعی: بسیاری از شرکت های تولیدی که طی سال های اخیر خط رنگ آمیزی قطعات خود را از رنگ مایع به پودری تغییر داده اند، اذعان می دارند که گاهی تا ۱۵ درصد از محصولاتی که با رنگ های مایع رنگ آمیزی شده بودند، به علت داشتن ایراد رنگ مرجوع می شدند، حال آنکه این نسبت در مورد رنگ پودری تا ۱% کاهش پیدا کرده است.

۲-کاهش هزینه بسته بندی: از آنجاییکه پوشش های پودری مقاومت بسیار خوبی در برابر خراشیدگی و بطور کلی عوامل مکانیکی دارند، لذا بسته بندی و نگهداری قطعات رنگ شده ساده تر است.

۳-صرفه جویی در مصرف مواد

۴-افزایش سرعت تولید: اکثر واحد هایی که خط رنگ آمیزی خود را به رنگ های پودری تغییر داده اند متوجه شده اند که افزایش قابل توجهی در سرعت تولید ایجاد شده است و زمان تولید نیز به همان نسبت کاهش یافته است.

۵-صرفه جویی در مصرف انرژی و سوخت: قیمت سوخت امروزه یک عامل مهم برای واحدهای صنعتی و تولیدی می باشد و بسیاری از واحدها ترجیح می دهند که به منظور کاهش هزینه سوخت، خط خود را از مایع به پودر تغییر دهند.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *