فروش انلاین رنگ الکترواستاتیک

فروش انلاین رنگ پودری

ارائه و فروش رنگ مخصوص فلزات در شرکت زرین رزین فامینو صورت می پذیرد. در این مراکز کاتالوگ رنگ پودری در انواع مختلف در اختیار مشتری قرار می گیرد تا با سلیقه خود نمونه مورد نظر را چه حضوری و چه غیر حضوری انتخاب نموده و خریداری کند.

خواص و ویژگی های رنگ های پودری

رنگ های پودری به دو دسته گرما نرم و گرما سخت تقسیم می شوند و پوشش های گرما سخت ترکیباتی برپایه روین های جامد با جرم مولکولی پایین هستند. پوشش های پودری به دلیل دارا بودن خواصی چون پوشیدگی یکنواخت سطح، سختی و مقاومت رنگ دربرابر عوامل محیطی (رطوبت، نور…)، مقاومت دربرابر عوامل مکانیکی (ضربه و خراشیدگی…)، هدر نرفتن رنگ هنگام پاشش و استفاده از رنگ پرت شده و از همه مهمتر نداشتن هیچ گونه آلودگی زیست محیطی نسبت به رنگ های مایع پایه حلال، توانسته در سالهای اخیر جای خود را در صنایع کشور باز کند. به طوریکه امروزه بسیاری از تولید کنندگان بزرگ (حفاظ شاخ گوزنی و…) استفاده از پوششهای پودری را بخش جدایی ناپذیر از صنعت خود دانسته و جهت رقابت محصولات خود با محصولات خارجی استفاده از این رنگ را به عنوان اولین فاکتور کیفیت در تولیدات خود قرارداده اند.

فروش انلاین رنگ پودری

نگه داری رنگ پودری

از مواردی که در خصوص انبارداری و نگه داری از رنگ پودری باید به آن توجه کرد، حساسیت این‌گونه رنگ‌ها در مواجهه با دمای زیاد، آب و رطوبت و مخلوط شدن با مواد دیگر که اصطلاحاً به آن آلودگی می‌گویند، است.

دمای زیاد
اندازه ذرات رنگ‌های پودری ثابت است. و فرمولاسیون این ذرات به گونه‌ای است که تحمل مقدار معین و مشخصی از دما را در هنگام حمل و نقل و انبارداری دارند. مقدار این دما با توجه به نوع رنگ و فرمول آن متفاوت است. اما معمولاً نباید هیچ نوعی از آن‌ها را در محیطی با دمای بیشتر از چهل درجه سانتی‌گراد قرار داد. هنگامی که درجه حرارت از مقدار مجاز بیشتر شود ممکن است تغییرات فیزیکی یا شیمیایی در پودرها رخ دهد.

تغییرات فیزیکی: از مهم‌ترین تغییرات فیزیکی می‌توان به متراکم شدن و توده شدن پودر در محفظه اشاره کرد. اگر پودر در محفظه‌هایی با ارتفاع بلند باشد، می‌تواند باعث شود میزان انباشتگی و متراکم شدن پودر در کف محفظه سرعت بیشتری بگیرد. بسیاری از تولیدکنندگان توصیه می‌کنند که پودرهایی که برای مدت طولانی ذخیره می‌شوند در محیطی با دمای کمتر از ۲۷ درجه سانتی‌گراد نگه‌داری شوند. بسیاری از پودرهایی که با تغییرات فیزیکی همراه می‌شوند را می‌توان با عبور دادن از توری‌های مخصوص به حالت عادی باز گرداند.

فروش انلاین رنگ پودری

قیمت انواع رنگهای اپوکسی در اصفهان

از آنجایی که شما هم می دانید قیمت رنگ های پودری الکترواستاتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله میزان پوشش دهی، براقیت، میزان باریت رنگ و میزان رزین. راه های خرید و فروش آسان رنگ پودری اپوکسی و پودر صنعتی در اصفهان را میتوانید با مطمئن ترین قیمت و بهترین کیفیت از شرکت زرین فام تهیه کنید. قیمتهای متناسب با حوزه فعالیت شما در کار تولیدی و صنعتی بسیار حایز اهمیت میباشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم از قیمتهای شرکت زرین فام با خبر شوید. ما سعی داریم کالای خود را به بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کنیم. هدف این شرکت جذب مشتری به بصورت دایم و رضایت مشریان در اولین اولویت ما می باشد. شما میتوانید هر گونه دغدغه و پیشنهادات و پرسش های خود را از ما بخواهید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *