فروش رنگ الکترواستاتیک شیراز با بهترین قیمت و کیفیت

https://aparat.com/v/19P6L

 

فروش رنگ الکترواستاتیک در شیراز از طریق فروشگاه اینترنتی رنگ زرین فام برای سهولت شما خریداران عزیز امکان پذیر می باشد . قبل از خرید رنگ پودری به چند نکته بسیار مهم باید دقت کنید: اصل بودن و میزان باریت رنگ و مقدار پوشش دهی، قیمت مناسب، کیفیت محصول و حمل ونقل آسان و موارد این چنینی بسیار حائز اهمیت هستند.

به نظر شما قیمت رنگ الکترواستاتیک با کیفیت به صورت منصفانه چقدر است؟

رنگ الکترواستاتیک چیست؟

رنگ پودری الکترواستاتیک که معادل انگلیسی آن Powder Coating می باشد در فارسی نام های دیگری نیز دارد.

  • رنگ پودری
  • رنگ کوره ای
  • رنگ استاتیک

این نوع از پوشش های رنگی برای اولین بار در اوایل دهه ی ۱۹۵۰ میلادی در ایالت متحده ی آمریکا پدید آمد که در ابتدا عبارت بودند از؛ پودر زرین اپوکسی، پیگمنت و چند ماده ی دیگر که در ترکیب با همدیگر به عنوان رنگ پودری به کار می رفتند. روش استفاده از آن نیز به این شکل بود که ابتدا قطعه ی مورد نظر تا دمای مشخصی داغ می شد سپس در مخزنی از پودر فرو می رفت. مخزنی که پودر های در آن معلق بودند و با وارد شدن قطعه ی داغ به آن پوشش ضخیمی از رنگ بر روی سطوح مختلف آن قطعه ایجاد می شد.

نتیجه کار سطحی زیبا و براق با مقاومتی بسیار عالی در مقابل مواد شیمیایی، خراش و پوسته شدن و سه برابر مقاوم تر از رنگ های پایه حلال می‌باشد. رنگ مایع پایه حلال می‌تواند تحت تاثیر شرایط آب و هوائی مثل دما و رطوبت قرار گرفته و نتیجه کار کیفیت پایین تر، روان شدن و یا سطح پوست پرتقالی باشد. علاوه بر شرایط جوی، مهارت نقاش نیز تاثیر مستقیم در کیفیت خواهد داشت. از آنجایی که رنگ پودری از طریق بارداری الکترواستاتیکی به قطعه کار می‌چسبد، بدست آوردن یک سطح یکدست و با کیفیت بالا در هر شرایط جوی ممکن می‌باشد.

رنگهای پودری بصورت کاملا خشک اعمال شده و مستقیما روی سطح پاشیده میشوند. به دلیل عدم نیاز به حلال ها، کاملا با محیط زیست سازگار است.

کاربرد رنگ الکترواستاتیک

رنگ های الکترواستاتیک که یکی از به صرفه ترین نوع رنگ های موجود در بازار است بیشتر مصارف صنعتی دارند.

استفاده از پوشش های پودری بعنوان فرایند پایانی، طی چند سال گذشته پیشرفت فوق العاده ای داشته است.

شمار زیادی از مهندسین و صنعتگران به استفاده از پوشش پودری روی آورده اند تا قادر باشند پوشش های با كیفیت بالا تولید كنند. این نوع از رنگ ها بیشتر در صنعت استفاده میشود. به عنوان مثال در رنگ کردن یخچال از رنگ پودری استفاده میشود. یا مثلا رنگی که در صنعت ساخت ماشین لباسشویی استفاده میشود از نوع رنگ پودری است. این نوع رنگ ها انواع و اقسامی دارند که هر کدام هم در جای مخصوص کاربرد دارند. همچنین از رنگ های الکترواستاتیک در لوازم خانگی، کابینت سازی، گارگاه های خدماتی، نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک

وقتی می خواهیم قیمت بهترین رنگ پودری را بپرسیم باید بگوییم قیمت هر کیلو رنگ پودری چقدر است زیرا رنگ های پودری اکثرا به صورت کارتن های ۲۰، ۱۵ کیلویی فروخته می شوند.

برای اطلاع از قیمت عمده رنگ های الکترواستاتیک نیز می توانید با مراجعه به صفحه مربوط به رنگ پودری در فروشگاه اینترنتی زرین فام به صورت آنلاین در جریان قیمت ها باشید.

رنگ زرین فام ازلحاظ کیفیت و قیمت درحال رقابت با سایر همکاران است.

جهت اطلاع از قیمت فروش عمده رنگ پودری با همکاران ما در ارتباط باشید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *