قیمت انواع رنگ الکترواستاتیک به صورت عمده

قیمت رنگ الکترواستاتیک

همانطور که مطالب قبلی عرض کردم زرین فام برند برتر سال بهترین و با کیفیت ترین رنگ های پودری الکترواستاتیک را با به صرفه ترین قیمت برای شما عزیزان هم به صورت تکی و هم به صورت عمده فراهم می کند. توجه داشته باشید که با خرید بالای یک تن علاوه بر خرید با قیمت عمده یک بلیط سفر به کیش هم هدیه بگیرید.

انواع رنگ الکترواستاتیک از نظر ظاهر

رنگ های متالیک: 

پوشش های متالیک در انواع گوناگون رنگ و طیف های مختلف قابل تولید می باشند. و دارای زیبایی و کیفیت قابل ملاحظه و ثبات رنگ بالا و خواص مکانیکی خوبی هستند. چمد ویژگی قابل توجه این نوع رنگ ها آن است که این نمونه از رنگ های الکترواستاتیک گرد و غبار تولید نمی کنند، قابل بازیافت هستند، رنگ پس از بازیافت همچنان ثبات دارد و فابل استفاده مجدد است. از این رنگ های متالیک بیشتر در صنایع فلزی دکوراتیو استفاده می کنند.

رنگ چکشی: 

رنگ های چکشی زرین فام در انواع رنگ ها با تنوع های بسیار، با کیفیت های بسیار عالی و قیمت مناسب و همچنین پوشش دهی منحصر به فرد مورد توجه صنایع مختلفی قرار می گیرند. رنگ های چکشی جز رنگ های تزیینی و صنعتی با انواعی از کاربرد ها می باشد. از این نمونه رنگ برای موارد زیادی مورد استفاده قرار میگیرد از جمله: لوازم خانگی، صنعت ساختمان و درب های ضد سرقت، مبلمان فلزی، تابلوهای برق، و همچنین نرده های آهنی با کیفیت.

رنگ سمباده ای:

رنگ های الکترواستاتیک سمباده ای زرین فام در طیف های رنگی متفاوت و در انواع ریز و درشت با کیفیت عالی و پوشش دهی منحصر به فرد تولید می شود. چند مورد از کاربرد های این نمونه از رنگ های استاتیک شامل: تجهیزات برقی و کامپیوتر و مبلمان فلزی کاربرد دارند.

رنگ چرمی:

رنگ های چرمی زرین فام با کیفیت منحصر به فرد سطوح بسیار زیبایی را بر روی قطعات شما عزیزان به وجود می آورد. پوشش های چرمی در طیف های مختلف قابل تولید و عرضه می باشند. این نوع از رنگ الکترواستاتیک پوشش های یک دست و خوبی را بروی سطوح ایجاد می کنند و مقاوت بسیار خوب و بالایی در برابر سایش و ضربه و خراش دارند. از لحاظ پوشش دهی، رنگ های چرمی زرین فام بهترین و بیشترین پوشش دهی را نسبت به سایر رنگ های پودری دارند.

رنگ های صاف:

رنگ های صاف زرین فام یکی از پر طرف دار ترین و با کیفیت ترین نوع رتگ پودری در بین سایر برند های رنگ پودری است. اگر بخواهیم بر طبق پرمصرف ترین ها دسته بندی کنیم می توان گفت که رنگ های ساده جز پر طرف دار ترین و پر مصرف ترین دسته رنگ پودری می باشند که مورد مصرف صنایع مختلفی از جمله: لوازم خانگی، قطعات خودرو، صنایع سرمایشی و گرمایشی و در صنایع قرار می گیرد.

قیمت عمده رنگ الکترواستاتیک

قیمت عمده رنگ پودری

از ان جایی که قیمت برای هر مصرف کننده ای یکی از عوامل بسیار مهم هنگام خرید است زرین فام تلاش خود را مبنی بر تولید کالای با کیفیت و در عین حال بسیار مقرون به صرفه به کار گرفته است.

هنگام خرید رنگ های پودری به چند نکته مهم توجه کنید که در هنگام رنگ پاشی با مشکل برخورد نکنید. یکی از این موارد طریقه مصرف رنگ های پودری توسط دستگاه های پاشش رنگ پودری، که زرین فام خود دارای بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها با قطعات داخلی و وارداتی می باشد. نکته دیگر میزان باریت رنگ و پرتی آن است حواستان را جم کنید که رنگی را که می خرید میزان باریت کمتر و رزین بیشتری داشته باشد تا قطعات بیشتری برایتان پوشش دهد. نکته دیگر عدم کلوخه شدن است تا سطحی صاف و یک دست به شما تحویل دهد. شما می توانید با خیال راحت بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را با قیمتی بسیار پایین تر از بقیه همکاران از شرکت زرین فام تهیه کنید.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *