قیمت با کیفیت ترین رنگ استاتیک

قیمت رنگ پودری

خرید رنگ پودری با کیفیت ممکن است در برخی شهر ها مشکل باشد. اگر از برندهای رنگ پودری در شهرتان مطمئن نیستید و یا به دنبال رنگ پودری بسیار با کیفیت و بدون واسطه هستید با خیال راحت می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری با کیفیت ترین رنگ پودری را از زرین فام تهیه کنید.

تجهیزات راه اندازی خط رنگ پودری الکترواستاتیک

  • دستگاه پودرپاش (الکترواستاتیک)
  • کوره (محفظه ای عایق که امکان کنترل زمان و دمای درون آن را داشته باشیم)
  • کابین رنگ (اتاقکی محفوظ که قطعه درون آن رنگ آمیزی میشود؛ و از سرایت پودر به سایر نقاط کارگاه جلوگیری میکند)
  • سیکلون مکش پودر (جهت جمع آوری پودر و بازیافت آن)

چند روش برای راه اندازی خط رنگ وجود دارد:

  • روش ریلی یا (زنجیری)-اتومات و نیمه اتومات
  • روش باکسی(دستی)

* مراحل کامل رنگ آمیزی کوره ای چگونه است؟

  • شستشو
  • رنگ آمیزی
  • حرارت دهی
  • سرد کردن
  • بسته بندی

قیمت رنگ پودری

رنگ پودری چرمی

این رنگها با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت دارای کدهای رنگ وسیع و زیبایی می باشند و به همین دلیل دارای طیف وسیعی و متنوعی در کاربرد می باشند. این رنگ‌ها طیف رنگی زیاد و در نتیجه کاربردهای فراوانی دارند. این مدل از رنگ‌ها دارای سطحی ناصاف هستند. رنگ‌های پودری چرمی به ۲ دسته تقسیم می‌شوند. رنگ‌های چرمی ضخامتی بالاتر از حد معمول دارند و این میزان ضخامت باعث شده است که مقاومت مکانیکی آن‌ها کم باشد.

به همین دلیل در رنگ‌آمیزی سطوحی که نیاز به مقاومت مکانیکی بالایی دارند نباید از رنگ‌های دسته دومِ چرمی استفاده شود. این پوشش ها دارای سطحی ناصاف هستند و به دو گروه اصلی تقسیم می شوند گروه اول : پوشش هایی که دارای یک رنگ زمینه و یک رنگ ثانویه بصورت رگه رگه برای رنگ زمینه دارند گروه دوم : تکرنگ بوده و همانند یک سطح فلزی ضربه خورده و ناصاف هستند از این پوشش ها بعلت اینکه دارای سطحی ناصاف و تنوع رنگی و ظاهری هستند می توان برروی سطوحی که دارای مشکلاتی نظیر جوشکاری است و سطحی نا هموار دارد استفاده نمود.

قیمت رنگ پودری

رنگ پودری سنباده ای

درصنعت پودرهای پوششی به دلیل روش ساخت، امکان دستیابی به پوششهایی باظاهر منحصر به فرد وجود دارد که در برخی موارد با استفاده از رنگهای مایع قابل دسترسی نیستند. گروهی از پوششهایی که با نام عمومی پوششهای طرحدار ( TEXTURE) درمجموعه پوششهای پودری شناخته میشوند، ازجمله این محصولات هستند. پوششهای طرحداربیشتر برای پوشاندن عیوب سطح زیرین به کاربرده میشوند وبه دلیل اینکه برای کاربردهای خاصی فرموله وبهینه سازی شده اند، دراستفاده از آنها برای دستیابی به کارآیی بهینه پوشش نهایی باید به نکاتی توجه کرد. این جزوه به اختصار به معرفی برخی ازاین پوششها، کاربردها وحل بعضی مشکلات موجود درهنگام استفاده از آنها می پردازد. لازم به ذکراست باتوجه به تنوع موجود دراین گروه پوششها، به منظور دستیابی به بهترین کیفیت فیلم پوشش نهایی، توصیه میشود بیش ازانتخاب نوع پوشش برای هرمصرف خاص، کلیه عوامل تخریب کننده ای که پوشش پس ازاعمال درمعرض آنها قرار می گیرد ( مانند عوامل خورنده شیمیایی ازقبیل گازها وبخا رمواد شیمیایی، رطوبت وعوامل خورنده فیزیکی و مکانیکی ازقبیل ضربه های ناگهانی و تدریجی ،عوامل ساینده و خراشنده و ….).
کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *