قیمت ارزان رنگ پودری با کیفیت

قیمت رنگ پودری

برای شما کدام مهم تر است؟ قیمت مناسب یا کیفیت عالی؟ قطعا هر دو. زرین رزین فامینو برند برتر بهترین رنگ پودری را با به صرفه ترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت رنگ پودری

عوامل بسیار زیادی در قیمت رنگ پودری تاثیرگذار است. جهت بررسی قیمت رنگ پودری عوامل زیادی را می بایست مدنظر قرار داد که در انتخاب رنگ پودری از لحاظ قیمت بتواند به ما کمک نماید.

قیمت رنگ پودری بر اساس هر واحد کیلوگرم تنها به صورت یک عدد بوده و در مقایسه با سایر قیمت ها به تنهایی قابل بررسی نمی باشد.

یکی از این عوامل کیفیت رنگ پودری است.

به طور حتم کیفیت رنگ چه از لحاظ خصوصیات فیزیکی و شیمیایی چه از لحاظ خصوصیات ظاهری و چه از لحاظ خصوصیات اجرایی، در قیمت رنگ تاثیرگذار بوده و تمامی این موارد نیز می بایستی در مقایسه قیمت رنگ پودری مدنظر قرار داده شود.

به طور مثال رنگ پودری قابل استفاده در پوشش لوله با نام Fusion Bonded Epoxy – FBE دارای مقاومت مکانیکی و شیمیایی بسیار بالایی بوده و به صورت تک لایه قادر به پاشش تا ضخامت های بالای ۴۰۰ میکرون را داراست. این پوشش جهت لوله های مدفون در خاک و یا دریا قابل استفاده می باشد و قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات خواهد داشت. همچنین برخی محصولات دکوراتیو با استفاده از مواد اولیه خاص فرموله می گردند تا ظاهری خاص داشته باشند که باعث افزایش قیمت رنگ پودری خواهد شد.

قیمت رنگ پودری

بازار مصرف رنگ های پودری الکترواستاتیک

امروزه همه دنیا به ویژه در غرب مصنوعات بیشماری را می توان یافت که با رنگ های پودری پوشش داده شده باشند. پنج گروه عمده از صنایع، مصرف کننده رنگ های پودری محسوب می شوند که عبارتند از:

  • سازندگان لوازم خانگی با ابعاد بزرگ مانند یخچال های صنعتی و خانگی، فریزر ها، ماشین لباسشویی، خشک کن های دوار، کولرها و خنک سازها، هواکش و هود، رادیاتورها، اجاق گاز.
  • در اغلب این مصنوعات از رنگ اپوکسی–پلی استر بصورت هیبرید برای پوشش استفاده شده است. این نوع پوشش پایداری خوب و براقیت قابل قبولی دارد.

قیمت رنگ پودری

بازار مصرف رنگ های پودری در صنایع پرکاربرد

  • مبلمان فلزی، قفسه بندی، پایه های تختخواب فلزی، تابلو ابزار، تابلوهای کنترل، تجهیزات آتش نشانی، تجهیزات بیمارستانی، دیوارها و جدا کننده های فلزی. این گروه از نظر میزان مصرف رنگ پودری در رتبه دوم می باشند. حدود ۲۵% از این صنایع از رنگ پودری بهره می گیرند. این رقم می تواند تا ۴۵% افزایش یابد.
  • سازندگان قطعات خودرو: در حال حاضر ۲۰% از این صنایع تحت پوشش رنگ های پودری می باشد. تولیدات این صنعت به دو گروه عمده تقسیم می شود:
  • تجهیزات زیر بدنه مثل فنرها، قطعات فرمان، شاسی و… که با پوشش اپوکسی مات پوشیده می شوند.
  • قطعات بیرونی مثل رینگ ها، آینه و قاب شیشه،تیغه های برف پاک کن و…که به وسیله سامانه پلی استر-TGIC مشکی براق پوشیده می شود.
  • سازندگان ماشین آلات صنعتی و کشاورزی:در حدود ۱۶% از این گروه صنعتی از رنگ های پودری استفاده می کنند که انتظار می رود این رقم طی ۱۰ سال آینده به ۳۵% برسد.
  • به علت تنوع محصولات این گروه انواع رنگ های پودری در آن بکار گرفته می شود. تنها نکته قابل توجه این است که در مورد اجسامی با حجم بزرگ مانند بدنه تراکتور به علت افت شدید دمای کوره باید از پودرهایی استفاده کرد که زمان پخت آنها طولانی باشد تا افت دما در طی عمل پخت جبران شود.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *