قیمت انواع رنگ کوره ای به صورت عمده

قیمت رنگ پودریرنگ های پودری الکترواستاتیک،پوششی مناسب و صنعتی است که به صورت پاشش روی سطوح فلزی، داخل کوره رفته و با حرارت بسیار بالا تا دمای ۲۵۰ درجه سانتیگراد پخته می شود که انواع آن به صورت عمده و جزئی در شرکت زرین فام موجود میباشد.

انواع رنگ کوره ای

رنگ های کوره ای گروهی از رنگ های صنعتی هستند که انواع مختلفی دارند. علت نامگذاری این رنگ ها به دلیل روش خشک شدن آن می باشد. پس از اعمال رنگ، قطعات به داخل کوره پخت هدایت شده و تحت دمای کوره حرارت می بینند. طی این فرآیند رنگ اعمال شده بر روی سطوح کاملا خشک و سخت می گردد. اما رنگ های کوره ای به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. گروه اول به صورت مایع و گروه دوم به صورت پودری تولید می شوند. رنگ کوره ای مایع به روش های مختلف از قبیل قوطه وری، پاششی و … و رنگ پودری به روش الکترواستاتیک با استفاده از تفنگ های مخصوص، بر روی سطح پاشیده می شوند. اما در هر دو روش می بایست قطعات برای خشک شدن در کوره قرار گیرند. با توجه به اینکه استفاده از رنگ های کوره ای مایع به روشی سنتی تبدیل شده، امروزه استفاده از رنگ پودری بسیار مرسوم است. برای استفاده از رنگ های پودری، می بایست کارگاهی با دستگاه های مورد نیاز تجهیز شود.

تولید کننده رنگ پودری الکترواستاتیک

تولید کنندگان رنگ پودری الکترواستاتیک با بررسی و مطالعه در زمینه تولید رنگ و پوشش های صنعتی، در نظر دارند محصولی با کیفیت و قدرت پوشش و استحکام بالا تولید نمایند. این شرکت ها پس از تجهیز نمودن خط تولید و همچنین تامین ماشین آلات و ابزار های مورد نیاز، ابتدا به صورت آزمایشی اقدام به تولید انواع رنگ پودری نموده و پس از انجام تست های مربوطه، در صورت داشتن فاکتور های لازم تولید انبوه این محصولات را انجام می دهند. شرکت زرین فام از جمله بزرگترین تولید کننده رنگ پودری در ایران هستند.

قیمت رنگ کوره ای

رنگ کوره ای چیست

این رنگ نوعی پوشش صنعتی از مواد شیمیایی است، که پس از پاشیدن آن بر سطح قطعه یا بدنه خودرو توسط حرارت، سخت و یکپارچه می شود.

یا در واقع، عملیات خشک کردن پوشش هایی که از ترکیب چند ماده شیمیایی صنعتی ایجاد شده است را رنگ کوره ای می نامند که با یک سری عملیات بر روی سطح بدنه خود را انجام می شود.

رنگ کوره ای، غالباً به صورت تک لایه ای پوشش داده می‌شود و کاربردهای متنوعی از جمله در صنایع اتومبیل سازی، صنایع فلزی، لوازم خانگی، کابینت سازی و … دارد.

از ویژگی‌های بارز رنگ کوره ای مقاومت بسیار بالای آن در برابر عوامل خارجی مثل عوامل جوی، شوینده ها و … می باشد.

رنگ کوره ای، به دو دسته ی مایع و پودری دسته بندی می شود.

قیمت رنگ کوره ای

رنگ کوره ای پودری چیست

رنگِ کوره ای پودری به صورت پودری با پوششی مناسب ساخته می‌شود و در دمای مشخص و با استفاده از ابزارهای خاص، بعد از اینکه رنگ به سطح بدنه خودرو و یا وسیله مورد نظر پاشیده شد، حرارت داده خواهد شد، تا رنگ کوره ای با مقاومت و انسجام خوبی شکل بگیرد. دما و زمان در رنگ کوره ای پودری متفاوت می باشد و تقریبا زمان در آنها بین ۱۰ تا ۱۸ دقیقه و دما بین ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد متغیر است.

برای رنگهای روشن برای اینکه از زردی رنگ ممانعت شود، دمای کوره را پایین آورده و زمان را افزایش می‌دهند.

در رنگ‌های تیره نیز، از دمای و حرارت بالا و زمان پایین استفاده می‌کنند.

رنگِ کوره ای پودری بهترین گزینه برای رنگ آمیزی در صنایع فلزی به شمار می رود.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت بهترین دستگاه پاشش رنگ پودری

شرکت زرین فام؛ فروش دستگاه پاشش رنگ پودری با بهترین قیمت و کیفیت، تعمیرات تخصصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *