مرکز فروش رنگ پودری قهوه ای با بهترین قیمت

از آنجایی که تولیدات رنگ پودری بسیار گسترش یافته است در ایران، و برندهای زیادی در حال فعالیت هستند کیفیت و کارایی رنگ ها بسیار حائز اهمیت است. پس هنگام خرید رنگ پودری به میزان پوشش دهی، رزین، عدم کلوخه شدن، باریت رنگ و قیمت به صرفه رنگ و چنین مواردی بسیار دقت کنید.

رنگ پودری چیست؟

رنگ های پودری به نوعی از رنگ ها گفته می شود که همان طور که از اسم آن ها پیداست به صورت پودر ساخته می شوند. و پس از پاشش توسط دستگاه مخصوص پاشش رنگ پودری طی زمان تعیین شده تحت حرارت قرار میگیرد سپس ذوب و سخت شده و پس از سرد شدن عایقی بسیار مقاوم و با کیفیت به دست می آید. زمان و دمای پخت رنگ های پودری متفاوت است و باید طبق دستور کارخانه سازنده باشد. که معمولا ۱۰ تا ۱۸ دقیقه، و دما از ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد متغیر است. همچنین فراموش نشود که در رنگ های روشن برای جلوگیری از زرد شدن به دمای پایین و زمان بالا نیاز است و در رنگ های تیره دمای بالا و زمان کمتری نیاز است. رنگ های پودری یا همان رنگ الکترواستاتیک به دلیل اینکه این نوع رنگ از ترکیب و نوعی فرایند رنگ خشک به عمل می آید در هیچ مرحله ی رنگ کاری به ترکیبات الی نیازی پیدا نخواهد کرد. این نتیجه را میگیریم که از نظر اقتصادی و زیست محیطی هزینه به کارگیری و استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک به صرفه تر از رنگ های مایع بوده است.

فروش رنگ قهوه ای

موارد مصرف رنگ قهوه ای

از رنگ های پودری قهوه ای در موارد بسیاری استفاده می کنند. چند مورد از این موارد شامل: لوازم خانگی، مبلمان اداری، قفسه بندی، در انواع تابلوهای های داخلی، در رنگ کردن انواع کپسول گاز ها، و سایر موارد این چنینی.

رنگ پودری زرین فام بهترین نوع رنگ قهوه ای را برای شما عزیزان عرضه میکند که هنگام رنگ کردن قطعه مورد نیاز مشکلی پیش نیاید. سوالی که پیش می آید این است که منظور از مشکل یعنی چی؟

  • خشک نشدن کار نهایی و چسبناک ماندن
  • امکان ایجاد ترک های ریز روی سطح
  • امکان به وجود آمدن سوراخ های ریز روی سطح که به علت فرار حلال رنگ اتفاق می افتد.
  • کلوخه شدن یا همان گلوله گلوله شدن رنگ

و سایر موارد که باعث ایجاد مشکل برای شما عزیزان می شود و کار را دشوار می کند.

خواص رنگ های پودری

در بین گستره وسیع و پرتنوع انواع رنگ ها، پوشش های پودری دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را از سایر رنگ ها متمایز می کند. این مواد خشک و جامد بوده و به طور کامل می تواند لایه های نازکی از رنگ را روی قطعات تشکیل دهد. رنگ های پودری شامل رزین های پلاستیکی، پیگمنت های رنگ و افزاینده ها هستند.

در مرحله اول مخلوطی از اجزای سازنده ترکیب همگونی ایجاد می کند. این ترکیب تا نقطه ذوب حرارت میبینند و سپس به صورت ورقه های نازکی اکسترود می شوند و پس از خشک شدن، خرد شده و در سایز های مشخص در می آیند. پاشش این رنگ های پودری با تفنگ های الکترواستاتیکی یا همان گان پاشش انجام می شود. به طور کلی پودر های پوشش دهنده به دو دسته پودرهای ترموپلاستیک و پودرهای ترموست تقسیم می شوند. هر کدام از این دو دسته نیز شامل زیر مجموعه هایی هستند که عمدتا در پایه رزین با یکدیگر تفاوت دارند.

جهت اطلاع دقیق تر از رنگ های پودری زرین فام و کیفیت و قیمت آن می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

رنگ پودری قرمز

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده نیازمند دقت است. که اگر دقت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *