خرید و فروش رنگ پودری و کاغذ دکورال

خرید و فروش کاغذ دکورال

اگر در سراسر ایران به دنبال خرید کاغذ های دکورال هستید بی شک متنوع ترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت از زرین فام تهیه کنید.

فرآیند رنگ‌آمیزی

در ادامه فرآیند رنگ‌آمیزی، این پودر میکرونیزه شده را درون «تفنگ پاشش» ریخته و با استفاده از جریان الکتریسیته، پودر را باردار می‌کنند. پودر باردار شده با کمک فشار هوا بر روی سطح پاشیده می‌شود. قطعه مورد نظر باید حتما به‌وسیله گیره مخصوص به ارت متصل شود تا رنگ دارای پوشش استاندارد و یکنواخت در سطح و لبه‌ها شود.
در شیوه استفاده از تفنگ رنگی باید در نظر داشت که پودر خارج‌شده از تفنگ الکترواستاتیکی با سرعت پایین به سطح مورد نظر می‌رسد و عامل هدایت‌کننده پودر در این روش یا هوا است یا یک نازل چرخان که پودر را به سطح مورد نظرِ متصل به زمین می‌رساند. در طی انجام این فرایند باید مراقب فشار زیاد هوا بود تا در سطح قطعه تورفتگی ایجاد نکند. با در نظر گرفتن این توضیحات و مطالبی که در ادامه متن می‌آید، می‌توان واضح‌تر توضیح داد که رنگ پودری چیست

. در ادامه و برای کامل شدن عمل رنگ‌کاری و تثبیت شدن رنگ بر روی قطعه، قطعات را درون کوره پخت رنگ قرار می‌دهند. کوره‌های پخت رنگ کوره‌هایی صنعتی هستند که رنگ در آن‌ها با دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد به مدت ۱۳ دقیق پخته می‌شود. رنگ پخته‌شده درون کوره، رنگی ضخیم و کاملاً یکدست خواهد بود، این رنگ پوسته نمی‌شود و خراش برنمی‌دارد مگر در شرایط خاص. همچنین در برابر تغییرات شیمیایی نیز مقاوم است. همچنین باید در نظر داشت که سطح رنگی یکدست، مقاوم و ضخیمی که در سطح فلز ایجاد می‌شود به خاطر این نکته است که رزین در دمای ۲۰۰ درجه، روی سطح فلز کاملا واکنش داده و پخته می‌شود.
نکته‌ مهمی که در این نوع از رنگ‌آمیزی باید لحاظ کرد این است که تثبیت رنگ بر روی قطعه مدت‌زمان مشخصی دارد و اگر قبل از طی شدن این زمان تماسی با سطح رنگ‌آمیزی شده ایجاد شود، رنگ آن سطح پاک خواهد شد.

قیمت رنگ پودری و کاغذ دکورال

از مزایای رنگهای پودری دکورال با مقاومت سایشی بالا و انعطاف پذیری مطلوبی که دارند کاملا مناسب برای انواع سطوح فلزی هستند و با توجه به مقاومت خوردگی زیاد قابل استفاده برای فضای بیرون ساختمان نیز می باشند. رنگ های دکورال با چاپ پذیری عالی و قدرت پوشش دهی بالای خود تولید می شوند. این گروه رنگ پودری در صنایع پروفیل آلمینیوم و کابینت آشپزخانه کاربرد زیادی دارند. نقش پذیری بالا از کاغذ و یا فیل، کمترین میزان چسبندگی کاغذ (مشروط به پخت کامل رنگ) و عدم اختلاط خطوط کاغذ در دمای بالا از مزیت های نسبی رنگ زرین فام است.

کاغذ های دکورال

  • استفاده از این نوع کاغذهای پوششی دکورال میتواند مستلزم هزینه های بسیار عالی  پائین تر و مختصر در قالب زمانبدی کمتر برای نصب و پوشش دهی سطوح فلزات شما باشد.
  • استفاده از این نوع کاغذهای دکورال به علت عدم آلودگی در محیط زیست، باعث سازگاری بیشتر با محیط زیست می باشد و علاقه مندان به حفظ محیط زیست به این نوع کاغذهای دکورال علاقه بیشتری از خود نشان دادند.
  • سهولت در چسبانیدن روی سطح فلزات هم، یکی دیگر از گزینه های انتخابی افراد برای استفاده از این نوع پوشش ها برای سطوح فلزات صنعتی خود می باشد.
کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *