فروش مستقیم رنگ پودری در اراک

فروش رنگ پودری

اگر به دنبال رنگ های کوره ای با کیفیت هستید رزین رزین فامینو بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را در انواع چکشی، سمباده ای، ساده، چرمی با مطمئن ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

مزایای رنگ پودری

رنگ های پودری از انواع رنگ های خشک و صنعتی می باشند که به دلیل ویژگی ها و مزایای مختلفی که دارند برای رنگ آمیزی و پوشش دیوارهای ساختمان بسیارکاربرد دارند. این رنگ ها در انواع و اقسام گوناگون و با رنگ های جذاب و شیک موجود بوده و به دلیل سازگاری خوب این رنگ ها با محیط زیست، بهداشت انسانی، نیاز نداشتن به انواع مواد الی و حلال ها، صرفه جویی در زمان و هزینه های بسیار مقرون به صرفه آن ها، بسیار پرمصرف و پرفروش می باشند. فروش رنگ های پودری صنعتی از طریق انواع نمایندگی های پخش معتبر محصول و انواع مراکز پخش رسمی و فروشگاه های آنلاین و اینترنتی انجام می شود.

فروش رنگ پودری

روشهای رنگ آمیزی

غوطه وری (حوضچه):

این روش فقط برای رنگ مایع و به ۲ صورت غوطه وری پوششی و غوطه وری استاتیک انجام میشود.

پوششی: برای رنگ آمیزی قطعاتی بشکل میله یا لوله مناسب است (رنگ مایع را درون لوله ای که انتهای آن بسته شده و یا درون حوضچه ریخته و میله را درون رنگ فرو کرده و از آن بیرون اورده به کوره منتقل میکنند). غوطه وری پوششی به ۲ صورت اتومات و دستی قابل اجراست.

غوطه وری استاتیک: این روش بصورت اتومات و زنجیر سقفی اجرا میشود و در آن رنگ مایع درون حوضچه بزرگی متناسب با اندازه قطعه ریخته شده و قطعه که توسط دستگاه استاتیک بار مخالف رنگ را به خود گرفته توسط کانوایر زنجیر وارد حوض رنگ شده و از آن خارج میگردد و بسوی کوره تونلی رفته تا پخته شود.

روش افشانه (پاششی):

افشانه مایع: رنگ مایع توسط باد و بوسیله پیستوله بصورت ذرات بسیارریز درامده و بسمت قطعه پاشیده میشود. غلظت درست رنگ در این روش بسیارمهم است، غلظت بالا باعث ایجاد موج و رقیق بودن زیاد باعث ایجاد ریزش (شرره) میشود.

افشانه رنگ پودری: پودررنگ با دستگاه الکترواستاتیک باردار میشود و توسط گان به قطعه پاشیده میشود. بدلیل باردار بودن به قطعه میچسبد و پس از انتقال به کوره و پخت رنگ سخت میشود.

روش افشانه را بصورت دستی (گان) و اتومات (رباتیک) میتوان انجام داد.

فروش رنگ پودری

مقایسه روش‌های کرونا و ترایبو

با توجه به این که در فرآیند رنگ‌آمیزی چه ملاک و معیارهایی را مدنظر داریم می‌توانیم یکی از این دو شیوه را استفاده کنیم. در حالت کلی روش ترایبو در صورتی مناسب است که موارد زیر مدنظرمان باشد. نفوذپذیری رنگ به گوشه‌ها برایمان مهم باشد. نخواهیم بر روی قطعه رنگ‌آمیزی مجدد انجام دهیم، پوشش رنگی با ضخامت زیاد را مدنظر داشته باشیم. پوشش رنگی صاف و یکدست را ترجیح بدهیم و قصد رنگ‌آمیزی قطعاتی در شکل‌های هندسی متفاوت را داشته باشیم. با در نظرگیری این موارد حال ببینیم انتخاب روش کرونا با در نظرگیری چه مواردی شیوه مطلوب رنگ‌آمیزی ما خواهد بود.

در مواردی که پوشش دهی دور محصول اهمیت داشته باشد، پوشش رنگی با ضخامت کم را مد نظر داشته باشیم. بخواهیم پودر کمتری مصرف کنیم، نیاز به سرعت بالای «کانوایر» داشته باشیم، بخواهیم از پودرهای متالیک استفاده کنیم، استفاده از پودرهای گوناگون را مد نظر داشته باشیم. بخواهیم سرعت مصرف پودر را کاهش دهیم، قصد تعویض رنگ داشته باشیم و استهلاک کم تجهیزات هم برایمان مهم باشد.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

قیمت رنگ کوره ای

قیمت بهترین رنگ کوره ای

شرکت رنگ زرین فام، با دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد در زمینه رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *