عرضه کننده انواع رنگ پودری در یزد

عرضه کننده رنگ پودریشرکت زرین فام که خود یکی از بهترین تولید کننده و عرضه کننده رنگ پودری در استان اصفهان است آماده خدمت رسانی به سایر استان های سراسر کشور از جمله یزد، تبریز، اراک، اردبیل، کرج، و غیره برای سهولت شما عزیزان با به صرفه ترین قیمت و با کیفیت ترین رنگ می باشد. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما درارتباط باشید.

پروسه اعمال رنگ پودری

سیستم های اعمال رنگ پودر الکتروستاتیک به طور معمول از سه بخش تشکیل شده اند که عبارتند از:
۱- قسمت شستشو و آماده سازی
۲- قسمت پاشش و رنگ آمیزی
۳- قسمت پخت نهایی

بهترین کیفیت پوشش دهی با رنگ پودری زمانی حاصل می شود که عملیات زیرسازی که شامل مراحل تمیز کاری فسفاته کردن و از بین بردن لایه های قبلی رنگ از روی سطح است به نحو صحیحی انجام شده باشد. برای بهینه کردن بازده رنگ کاری، سطح قطعه باید عاری از هر گونه آلودگی بوده و کاملاً خشک و آماده رنگ کاری شده باشد.

عرضه کننده رنگ پودری در یزد

نکات هنگام آماده سازی سطح

۱- گرد و خاکی که روی سطح قرار دارد.
۲- کیفیت آبی که برای شستشو استفاده می شود.
۳- چگونگی سطح پایه فلز خالص است یا آلیاژ
۴- چگونگی ترکیبات فلزی: آهندار یا بدون آهن
۵- نوع فلز: ریخته گری شده, ورق ماشین کاری شده, کلاف, ورق یا ترکیبی از این حالات.
۶- وزن ابعاد و فرم ظاهری محصول
۷- کنترل سیستم نگه داری و ضبط آمار و ارقام

در بین تمام عناصر اصلی ای که در تولید یک محصول خوب رنگ شده دخالت دارند تمیز کاری از همه مهمتر است. تمیزکاری در بهینه کردن عملیات پودر پاشی مهمترین نقش را ایفا می کند. در میزان تمیز کاری یا آماده سازی سطح, معیارهای کیفی متعددی وجود دارد. برای برخی کاربردها تنها تمیزکاری سایش کافی است؛ به خصوص اگر قرار باشد محصول نهایی, رنگ خود را تنها برای مدت کوتاهی حفظ کند.

تولید کنندگان رنگ پودری و سیستم های زیرسازی متفق القولند که مناسب ترین و کارآمدترین روش زیرسازی برای دامنه وسیعی از کاربردها؛ فرآیند پنج مرحله ای است که شامل شست و شو, آبشویی گرم فسفاته کاری آهن, آبشویی سرد و نهایتاً آبشویی با آب یون گیری شده است.
با فروشندگان رنگ پودری زرین فام و خدمات زیرسازی همواره در ارتباط باشید تا بهترین نتیجه ها را ببینید.

مزایا، عمر، و دوام رنگ های پودری

رنگ های پودری زرین فام بسیار به صرفه تر و با کیفیت تر از سایر نمونه رنگ های پودری می باشد. شما می توانید با یک بار خرید تفاوت را احساس کنید. استفاده از این رنگ های پودری علاوه بر ان که زیبایی بسیاری به کار مورد نظر می بخشد مزایای دیگری نیز دارند که به چند مورد اشاره میکنیم.

  1. رنگ های کوره‌ای این قابلیت را دارند که مقاومت محصول را در برابر کشش و ساییدگی افزایش دهد که بسیار بیشتر از میزان مقاومتی است که رنگ‌های مایع تضمین می‌دهند. رنگ کوره‌ای همچنین می‌تواند به عنوان لایه‌ای محافظ قطعه را در مقابل زنگ ضدگی ایمن سازد. علاوه بر آن برای وسایلی که مدام در معرض نور خورشید هستند نیز مورد استفاده قرار میگیرد زیرا این رنگ ها در برابر نور خورشید نیز بسیار مقاوم اند.
  2. این نوع از رنگ‌های پودری علاوه بر محافظت محصول خود نیز دوام بالا و ماندگاری قابل توجهی دارند که طی دوره‌های طولانی در برابر ضربه و برخورد، پرش رنگ نخواهد داشت و رنگ قطعه حفظ می‌شود. این رنگ قادر است در طولانی مدت دوام و زیبایی خود را حفظ کند.
  3. تنوع رنگ در این دسته بیشتر از آن چیزی است که در رنگ‌های مایع می‌توان مشاهده کرد که شامل رنگ های سفیدو مشکی در انواع مختلف و انواع رنگ های الوان می شود. هرچند ترکیب رنگ‌ها کمی مشکل خواهد بود اما با وجود متخصص می‌توان به راحتی اقدام به خلق رنگ مورد نظر کرد.

زرین فام برای راحتی شما عزیزان به صورت اینترنتی ارسال به سراسر کشور دارد.

خدمت و محصول ما حرفی نو در صنعت ماست.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش با کیفیت ترین رنگ کوره ای در سیرجان

اگر به طراحی داخلی و چیدمان علاقه مند هستید، انتخاب رنگ کوره ای ایده آل …