فروش انواع رنگ پودری در سنندج

فروش رنگ الکترواستاتیک

علت بالاتر بودن رنگ پودری نسبت به سایر رنگ­های صنعتی

رنگ پودری الکترواستاتیک از جمله رنگ­های صنعتی که در بین صنایع رنگ محبوب­تر و پر فروش­تری است. اما به علت فرایند تولید که وابسته به انواع رنگ­های پایه یعنی آلکید آمین، اپوکسی استر و آکریلیک هستند قیمت بالاتری پیدا می­کنند.

رنگ پایه ­ی آلکید آمین حاصل ترکیب روغن کرچک، سویا یا نارگیل است که مقاومت و ماندگاری بسیار زیادی به سطح می­بخشند. اپوکسی استر نیز حاصل ترکیب رزین اپوکسی و اسیدهای چرب غیر اشباع هستند که خاصیت چسبندگی زیاد برای خشک شدن سریع، استحکام بالا و ضد ضربه به جسم می­دهند. آکریلیک نیز سبب مقاومت شیمیایی و زنگ زدگی در سطوح آهنی و غیر آهنی می­گردد. به دلیل همین مقداری پیچیدگی و وابستگی به رنگ­­های پایه­ی گوناگون در فرایند تولید مقداری قیمت تمام شده برای خرید رنگ پودری الکترواستاتیک نسبت به رنگ­های قدیمی­تر بالاتر خواهد بود که قطعا از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

فروش رنگ الکترواستاتیک

خصوصیات رنگ های چرمی

پوششهای پودری چرمی مانند سایرپوشش های طرحدار دارای سطح ناصافی هستند که به صورت برجستگیها وفرورفتگی های تقریبا” منظم سینوسی دیده میشود. این گروه معمولا” طیف وسیعی رادربرمیگیرند که ازسطوح تقریبا” صاف بابرجستگی های وفرورفتگی های کم ارتفاع ودارای دامنه وسیع، تاسطوح دارای برجستگی های بسیار ریز وبهم فشرده درآن قرار میگیرند. باید دقت شود درصورت پاشش نامناسب درسطح پوشش نهایی حفره هایی ایجاد خواهد شد که حفاظت رنگ ازسطح را بطور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد بنابراین باید در هنگام پاشش وپخت رنگ دقت کافی درمواردزیر انجام گیرد.

* شرایط دستگاه پاشش و کوره درتمام طول زمان اعمال و پخت رنگ ثابت نگه داشته و ضخامت پوشش نهایی در حداقلی که پوشش و ظاهر مناسب تامین کند. و همچنین زیرسازی بادقت بسیار زیادی صورت گیرد.

* درصورتیکه پیش از پخت رنگ به هرعلتی نیاربه ترمیم رنگ باشد بایدرنگ قسمتهای حاشیه بخش آسیب دیده تاحد امنکان پاک شود درغیراینصورت به دلیل ضخامت بالای رنگ، پس از پخت مجدد، لایه رنگ درقسمت های حاشیه کاملا” شکننده خواهدشد. مزیت پودرهای پوششی چرمی نسبت به پودرهای پوششی چکشی درامکان کنترل آسانتر خواص سطحی ( ظاهر ) پوشش نهایی است به همین دلیل درمواردی که امکان جایگزینی این گروه به جای پوششهای چکشی باشد، استفاده از آنها توصیه میشود.

به دلیل وجود سطح ناصاف و دربرخی موارد حفره در فیلم این پوششها، بایدازقرارگرفتن آنها درمعرض موادشیمیایی خورنده قوی جلوگیری کرد. چرا که ضخامت رنگ در برخی مناطق، پایین تر از حد موردنیاز برای حفاظت سطح است. به همین دلیل استفاده ازاین گروه عنوان عایق نیز توصیه نمیشود.

فروش رنگ الکترواستاتیک

موارد مصرف رنگ های الکترواستاتیکی

به دلیل مغناطیسی بودن و ھمچنین نیازمندی این رنگھا به دمای بالا برای پخت، عموما برای رنگ آمیزی سطوح فلزی بکار برده می شوند.
مقاومت بی نظیر در برابر اشعه ھای نور خورشید و شرایط محیطی، این رنگ را به بھترین گزینه برای رنگ آمیزی سطوح مبدل ساخته است. چون بدنه ی اتومبیل ھا، ھواپیما ھا، موشک ھا و تمامی اشیا فلزی که در معرض مستقیم ھوا قرار دارند. یکی از رایج ترین موارد مصرفی که در زندگی روزانه ی ھر فرد نیز قابل رویت است رنگ روی وسایل آشپزخانه است. مثل یخچال و فریزر، ماشین لیاسشویی، و … باشد.

علی رغم مزایا و قابلیت ھای مثال زدنی این نوع پوشش، عواملی موارد مصرف رنگ ھای پودری را محدود کرده است. مانند نیازمندی به حجم سرمایه ی اولیه ی بالا و ممکن نبودن اعمال رنگ در محل استفاده. برخی دیگر از خواص رنگ ھا عبارت اند از: ھمگن بودن این پوشش به دلیل ایجاد یک لایه ی ضخیم و یکپارچه.

و ھمچنین خطری برای محیط زیست ندارند. رنگ پودری الکترواستاتیک را برای سطوح فلزی، فولاد، آلومینیوم، مس، گالوانیزه یا هر ماده رسانای دیگر می توان مورد استفاده قرار داد. رنگ پودری الکترواستاتیک در بخش راه اندازی کارخانه ها استفاده زیادی دارد. این نوع رنگ در بسیاری از تجهیزات، قطعات و اشیای فلزی سیار یا غیر سیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *