خرید متنوع ترین رنگ های پودری

خرید رنگ پودری

مرکز فروش انواع رنگ در سایت زرین فام رنگ های پودری متنوعی را با بهترین کیفیت به بازار ارئه می کند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران فروش این شرکت ارتباط بگیرید تا اطلاعات دقیق تری را نسبت به قیمت و انواع رنگ های پودری به دست آورید.

رنگ پودری قرمز مشخصات آن

رنگ های پودری دوام و پایداری زیادی در صنعت دارند. آلودگی رنگ های پودری به دلیل حلال نبودن کم تر است. این رنگ ها بصورت صددرصد قابل استفاده است. با مقدار اندکی رنگ پودری قرمز مساحت بسیار زیاد و ضخامت بالا از اجسام را میتوان پوشاند که خیلی سریع بعد از رنگ کردن می شود بروی آن کارهای مکانیکی انجام داد. این رنگ پودری ها واسه ی سلامتی انسان ها ضرر ندارد و صدمه نمی زند. رنگ پودری پوشش دهی بالایی دارد و به صورت خشک هستند. و در هنگام پاشیدن این نوع رنگ ها بر روی سطوح باید از تفنگ های الکترواستاتیکی استفاده شود. این نوع رنگ ها آتش سوزی ایجاد نمی کنند و به سیستم تهویه هوا احتیاجی ندارد.

رنگ پودری قرمز درجه یک ارزش قیمتی بالایی برای فروش دارد. رنگ پودری بخاطر رنگ بسیار خوبی که دارد یک محصول پرفروش محسوب میشود. در بازار عمده فروشی هرچه کیفیت و رنگ این محصول بیشتر باشد درجه کیفیت عالی را به خود میگیرد و در قیمت گذاری تاثیر بسزایی دارد. فروش رنگ پودری کیلویی بصورت غیر مستقیم از طریق سایت اینترنتی نیز قابل انجام است. در بازار داخلی ایران رنگ پودری بصورت حضوری مستقیم با قیمت عمده بفروش میرسد. فروش رنگ پودری بصورت کیلویی در قیمت و میزان فروش این محصول تاثیر بسیار زیادی دارد.

خرید رنگ پودری

مصرف مواد پودری و کاربرد های آن :

تولید و مصرف رنگ های پودری الکتروستاتیک در دهه ۱۹۶۰ در صنایع مختلف به عنوان جایگزین برخی رنگ های مایع در سطح جهانی گسترش یافت. و روی سطوح به صورت پودر خشک اعمال شده به عنوان رنگ های تزیینی (Decorative) و هم به عنوان پوشش حفاظتی (Protative) مصرف می شوند.

این پوشش ها قابلیت اعمال بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی را دارا می باشد.تابلوهای برق و … همچنین سطوح فلزی غیر آهنی مانند ورق های گالوانیزه و یا ظروف آلومینیومی استفاده می شوند. در تکنولوژی جدید این پوشش ها بر روی سطوح غیر فلزی مثل چوب و MDF اعمال شده و در اثر تابش UV پخت می شوند.

تقسیم بندی رنگ های پودری بر حسب رزین:

۱-پوشش های اپوکسی

۲-پوشش های پلی استر

۳-پوشش های اپوکسی پلی استر

۴-پوشش های پلی یورتان

۵-پوشش های اکرولیک

خرید رنگ پودری

مزایای اقتصادی پوشش های پودری:

۱-کاهش قطعات مرجوعی: بسیاری از شرکت های تولیدی که طی سال های اخیر خط رنگ آمیزی قطعات خود را از رنگ مایع به پودری تغییر داده اند، اذعان می دارند که گاهی تا ۱۵ درصد از محصولاتی که با رنگ های مایع رنگ آمیزی شده بودند، به علت داشتن ایراد رنگ مرجوع می شدند، حال آنکه این نسبت در مورد رنگ پودری تا ۱%کاهش پیدا کرده است.

۲-کاهش هزینه بسته بندی: از آنجاییکه پوشش های پودری مقاومت بسیار خوبی در برابر خراشیدگی و به طور کلی عوامل مکانیکی دارند، لذا بسته بندی و نگه داری قطعات رنگ شده ساده تر است.

۳-صرفه جویی در مصرف مواد

۴-افزایش سرعت تولید: اکثر واحد هایی که خط رنگ آمیزی خود را به رنگ های پودری تغییر داده اند متوجه شده اند که افزایش قابل توجهی در سرعت تولید ایجاد شده است و زمان تولید نیز به همان نسبت کاهش یافته است.

۵-صرفه جویی در مصرف انرژی و سوخت: قیمت سوخت امروزه یک عامل مهم برای واحدهای صنعتی و تولیدی می باشد و بسیاری از واحدها ترجیح می دهند که به منظور کاهش هزینه سوخت ، خط خود را از مایع به پودر تغییر دهند.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *