قیمت کاغذ دکورال با کیفیت عالی

قیمت کاغذ دکورال

مزایای استفاده از کاغذ های دکورال

  • استفاده از این نوع کاغذهای پوششی دکورال میتواند مستلزم هزینه های بسیار عالی  پائین تر و مختصر در قالب زمانبدی کمتر برای نصب و پوشش دهی سطوح فلزات شما باشد.
  • استفاده از این نوع کاغذهای دکورال به علت عدم آلودگی در محیط زیست، باعث سازگاری بیشتر با محیط زیست می باشد. علاقه مندان به حفظ محیط زیست به این نوع کاغذهای دکورال علاقه بیشتری از خود نشان دادند.
  • سهولت در چسبانیدن روی سطح فلزات هم، یکی دیگر از گزینه های انتخابی از این نوع پوشش ها برای سطوح فلزات صنعتی خود می باشد.

معایب استفاده از کاغذهای دکورال

از معایب استفاده از کاغذهای دکورال میتوان به مقاومت پایین تر و دوام کمتری نسبت به رنگ های الکترواستاتیک و پودری می باشد نام برد. کیفیت و مقاومت چسبندگی آنها نسبت به رنگهای پودری الکترواستاتیک خیلی نیست. قیمت کاغذ دکورال

موارد مصرف کاغذ های دکورال

امروزه استفاده از رنگ پودری(الکترواستاتیک) در اکثر صنايعي که با رنگ آميزي قطعات فلزی سر و کار دارد، متداول گرديده است. از مزيت هاي متعدد پوشش رنگ پودری مي توان به کيفيت بالاي محصول نهايي، حذف حلال و حفظ محيط زيست، صرفه اقتصادي و سرعت رنگ کاري اشاره نمود. به همين سبب، از رنگهاي پودري در صنايع لوازم خانگي، مصنوعات فلزي، قطعات خودرو و ماشين آلات صنعتي و کشاورزي استفاده مي شود.

زرین فام بعنوان تامين کننده رنگ پودري، قادر است انواع رنگهاي پودري اعم از اپوکسي، پلي استر و هيبريدي را با بهترين کيفيت و قيمت مناسب عرضه نمايد. انواع رنگهاي الوان، دکورال، سمباده اي، چکشي، چرمي و رنگهاي ويژه با پوشش بالا و پاشش مطلوب مطابق نياز مشتري قابل ارائه است. براي دکور سطح فلز با سيستم دکورال، انتخاب طرح کار آساني خواهد بود زيرا صدها طرح و رنگ پيش رو خواهيد داشت.

با اندکی سرمایه گذاری و تجهيز خط رنگ پودری به سيستم دکورال، محصولات جدید، ارزش افزوده به مراتب بالاتری نسبت به محصولاتی که تنها در خط رنگ پودری رنگ آمیزی شده اند، می یابند. در حال حاضر، گروه صنعتي فن آوران، با ارائه ده ها طرح کاغذ و فيلم سابلي دکور که همگي در بازار ايران شناخته شده و پر مصرف هستند، بعنوان تامين کننده قابل اعتماد در بازار اين محصول فعاليت مي نمايد. کليه کاغذهاي عرضه شده در بازار از بهترين جنس کاغذ (توليد ژاپن)، بهترين جوهر (توليد چين قابل رقابت با جوهر ايتاليايي) و توسط پيشرفته ترين دستگاه هاي چاپ (ساخت تايوان) توليد مي شوند و بر خلاف بسياري از کاغذهاي نامرغوب، پس از پايان فرآيند دکور، به راحتي از روي سطح فلز جدا شده و بدان نمي چسبند. لازم بذکر است طرحهاي سفارشي کاغذ و فيلم دکورال نيز قابل تامين است.

قیمت کاغذ دکورال

فروش کاغذهای دکورال در اصفهان

شرکت زرین فام اصفهان تولید کننده انواع کاغذهای دکورال با کیفیت مناسب و قیمت های متناسب نسبت به حجم کار شما است. زرین فام حتی برای کارهای خدماتی، اماده دریافت سفارشات برای فلزات شما می باشد. شما می توانید برای دیدن مدل ها و طرح های بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تنوع و کیفیت بالا قیمت مطمئن را تنها با زرین فام تجربه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *