تولید کننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولید کننده رنگ پودریاگر تا کنون به دنبال مرکز تولید رنگ پودری الکترواستاتیک بوده اید که بهترین رنگ را با مطمئن ترین قیمت خریداری کنید دیگر نگران نباشید. شرکت زرین رزین فامینو با کیفیت ترین ها را در سراسر دنیا درکمترین زمان در خدمتتان قرار می دهد.

خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک چیست

رنگ کوره‌ای یا الکترواستاتیک نوعی رنگ صنعتی است که در دو نوع پودری و مایع کوره‌ایی تولید می‌شود و کاربردهای گسترده‌ای در حوزه خدمات رنگ‌کاری فلزات دارند. رنگ پودری الکترواستاتیک به علت ویژگی‌های منحصربه‌فردی که داراست در بسیاری از صنایع، به‌جای رنگ مایع مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌عبارت‌دیگر این رنگ بهترین نوع رنگ صنعتی به شمار می‌روند که دارای کمترین آثار مخرب زیست‌محیطی بوده و سلامتی کارگران را تهدید نمی‌کنند. در حال حاضر طیف وسیعی از انواع رنگ کوره‌ای برای رنگ‌آمیزی سطوح مختلف به کار می‌روند. انتخاب استفاده از رنگ الکترواستاتیک پودری یا مایع به نظر کارخانه‌های مصرف‌کننده بستگی دارد. اما به نظر می‌رسد رنگ‌های پودری کوره‌ای بهترین گزینه برای صنایع فلزی باشند.

پودر رنگ متشکل است از ذرات ریز و خشک رزین و رنگ‌دانه که با کمک تپانچه پاششی، شبیه پیستوله پاشش رنگ مایع، روی سطوح محصول پاشیده می‌گردد. ذرات رزین موجود در رنگ‌های پودری دارای شارژ الکترواستاتیک هستند و در هنگام پاشش سطح فلزی مانند آهن‌ربا رنگ را به خود جذب می‌کند. در نتیجه، ذرات به فلز می‌چسبند و بعد در کوره‌های صنعتی با دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت پخته می‌شوند. این روش رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک از انواع متداول‌ترین روش‌ها برای رنگ‌کاری در ایران است. در این روش ابتدا باید قطعه رنگ‌آمیزی شده و سپس درون کوره و در معرض گرما قرار گیرد. روش پس گرما نیز روشی است که در قیاس با دیگر شیوه‌های رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک راحت‌تر بوده و آموزش آن به افراد متقاضی نیز راحت‌تر می‌باشد.

تولیدکننده رنگ پودریرنگ‌آمیزی قطعات فلزی

فرآیند رنگ‌آمیزی با رنگ کوره‌ای یا رنگ الکترواستاتیک شامل عملیاتی است که طی آن رنگ‌دانه‌های پودری به‌واسطه پیوندهای شیمیایی و فرآیندهای الکتریکی روی سطوح موردنظر قرار می‌گیرند. در این حالت سطوح فلزی، رنگ‌هایی را که دارای بار منفی هستند، به سمت خود جذب می‌کند. و ذرات رنگ به‌واسطه بار منفی سریعاً به سمت بارهای مثبت سطح فلزی جذب‌شده و روی آن قرار می‌گیرد. رنگ‌آمیزی با رنگ‌های کوره‌ای مؤثرترین تکنیک رنگ‌آمیزی سطوح فلزی محسوب می‌شوند.

فروش رنگ پودری

نکاتی درباره رنگ‌ پودری و رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک

  • هر جسم رسانایی که مقاومت دمایی موردنیاز جهت پخت رنگ پودری در کوره را داشته باشد، می‌تواند به شیوه الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی شود.
  • پس از پایان رنگ‌آمیزی قطعات همسان، در صورت تغییر رنگ، تجهیزات و محیط رنگ‌کاری باید با دقت بسیار تمیز شود. تا کیفیت و رنگ انتخابی به‌درستی حفظ شود.
  • روش رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک، به دو روش پاشش رنگ انجام می‌شود. روش کرونا و روش ترایبو. در ترایبو ذرات پودر توسط تفنگ پاشش یا پیستوله، با کمک مالش با سطوح باردار می‌شود. در کرونا، عامل باردار کننده یا شارژ ذرات پودر درون پیستوله یا تفنگ، جریان الکتریسیته است.
  • سیستم رنگ‌آمیزی پودری، احتیاجی به اقدامات زیرسازی و رنگ‌کاری چند دست نیست؛ بلکه با یک‌بار پاشش ضخیم، نتیجه موردنظر انجام و قطعه وارد کوره می‌شود. بنابراین در مقدار رنگ، به‌کارگیری نیروی انسانی، زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.
کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *