فروش انواع کاغذ های دکورال با بهترین قیمت

قیمت کاغذ دکورال

شرکت زرین رزین فامینو ارائه کننده بهترین و با کیفیت ترین کاغذهای دکورال با بیش از ۵۰ مدل و طرح اماده خدمت رسانی به همه مردم در سراسر جهان است.

بررسی ویژگی های فرآیند دکورال

 كاغذ (فیلم) های از پیش چاپ شده با رنگدانه های آلی ، نقش اساسی در انجام فرآیند سابلی دكور را دارند. به منظور تولید محصولی با كیفیت عالی، كاغذ یا فیلم باید تمام سطوح قطعه را بپوشاند و هیچ هوایی بین سطوح كاغذ و فلز وجود نداشته باشد. به این منظور با استفاده از سیستم خلا كه در تجهیزات دستگاه سابلی دكور تعبیه شده است همه هوای موجود بین سطح فلز و كاغذ مكیده می شود. این عمل امكان چسبیدن كامل كاغذ ( فیلم) را به سطح قطعه می دهد.

سپس قطعات تحت دمای ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه و مدت زمان مشخص كه بستگی به طراحی های خاص هر دستگاه دارد، قرار می گیرند كه طی این شرایط یك پدیده كاملاً فیزیكی اتفاق افتاده و جوهر موجود در طرح بطور كامل به فلز منتقل می شود.
به عبارت دیگر دما، فشار و زمان، ۳ پارامتر اصلی در انجام این فرآیند است. فرآیند بكار رفته در این سیستم به Sublimation یا چاپ حرارتی موسوم است.

فروش کاغذ دکورال

پوشش های دکورال

پوشش‌های طرح چوب، نمایی کاملا واقعی از اغلب چوب‌های گران‌بها و زیبا مانند چوب گردو، راش، بلوط، فندق و . . . را دارا می‌باشد که علاوه بر حفظ منابع طبیعی جلوه‌های بسیار زیبایی از طبیعت را برای محیط منزل، محل‌کار و و اماکن عمومی شهر به ارمغان خواهند آورد.

مراحل دکورال :

ابتدا پروفیل ها با رنگ های پودری نظیر پلی اورتان ها پوشش داده می شود. علت استفاده از پوشش های  پودری زیرسازی مناسب جهت قرارگیری فیلم بر روی پروفیل آلومینیوم است.

پوشش های پودری خود دارای سه مرحله است:

مرحله اولیه شامل چربی گیری و تمیز کاری ( pretreatment)

پاشش رنگ پودری (powder spray)

پخته شدن در کوره (curing)

۲  .  پروفیل های  رنگ شده پس از خروج از کوره با فیلم های مخصوص (دکورال ) پوشش داده می شوند .این فیلم ها کاملا بر روی سطح پروفیل وکیوم می شود.

۳  .  سپس درکوره مخصوص دکورال در دما ی۲۰۰ الی ۲۳۰c حرارت می بینند .در این مرحله نقش فیلم به سطح پروفیل انتقال پیدا می کند.

۴  .  بعد از پخت در کوره و خنک شدن لایه فیلم را ازسطح پروفیل جدا می کنند.

فروش کاغذ دکورال

مزایای کاغذهای دکورال

از مزایای رنگهای پودری دکورال با مقاومت سایشی بالا و انعطاف پذیری مطلوبی که دارند. کاملا مناسب برای انواع سطوح فلزی هستند و با توجه به مقاومت خوردگی زیاد قابل استفاده برای فضای بیرون ساختمان نیز می باشند. رنگ های دکورال با چاپ پذیری عالی و قدرت پوشش دهی بالای خود به گونه ای کاملا هماهنگ تولید می شوند برای همین استفاده از کاغذ یا رنگ متفرقه به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

این گروه رنگ پودری در صنایع پروفیل آلمینیوم و کابینت آشپزخانه کاربرد زیادی دارند.نقش پذیری بالا از کاغذ و یا فیلم٫کمترین میزان چسبندگی کاغذ (مشروط به پخت کامل رنگ) و عدم اختلاط خطوط کاغذ در دمای بالا از مزیت های نسبی رنگ زرین فام است است.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید جدیدترین کاغذهای دکورال در تهران

امروزه به دلیل مزایا و متنوع بودن طرح کاغذ های دکورال، مشتربان زیادی را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *