فروش جدیدترین کاغذ دکورال در ایران

اگر به دنبال مراکز فروش رنگ های پودری با کیفیت و همچنین کاغذ های دکورال هستید. با اطمینان می توانید از شرکت زرین رزین فامینو با ضمانت خرید کنید.

کاغذ و فیلم دکورال

امروزه استفاده از رنگ پودری(الکترواستاتیک) در اکثر صنايعي که با رنگ آميزي قطعات فلزی سر و کار دارد، متداول گرديده است. از مزيت هاي متعدد پوشش رنگ پودری مي توان به کيفيت بالاي محصول نهايي، حذف حلال و حفظ محيط زيست، صرفه اقتصادي و سرعت رنگ کاري اشاره نمود. به همين سبب، از رنگهاي پودري در صنايع لوازم خانگي، مصنوعات فلزي، قطعات خودرو و ماشين آلات صنعتي و کشاورزي استفاده مي شود. گروه صنعتي فن آوران بعنوان تامين کننده رنگ پودري، قادر است انواع رنگهاي پودري اعم از اپوکسي، پلي استر و هيبريدي را عرضه نمايد. با کیفیت ترین رنگ ها به مصرف کنندگان انواع رنگهاي الوان، دکورال، سمباده اي، چکشي، چرمي و رنگهاي ويژه با پوشش بالا و پاشش مطلوب مطابق نياز مشتري قابل ارائه است.

خرید و فروش کاغذ دکورال

مزایای استفاده از کاغذ های دکورال

  • استفاده از این نوع کاغذهای پوششی دکورال میتواند مستلزم هزینه های بسیار عالی  پائین تر و مختصر در قالب زمانبدی کمتر برای نصب و پوشش دهی سطوح فلزات شما باشد.
  • استفاده از این نوع کاغذهای دکورال به علت عدم آلودگی در محیط زیست، باعث سازگاری بیشتر با محیط زیست می باشد و علاقه مندان به حفظ محیط زیست به این نوع کاغذهای دکورال علاقه بیشتری از خود نشان دادند.
  • سهولت در چسبانیدن روی سطح فلزات هم، یکی دیگر از گزینه های انتخابی افراد برای استفاده از این نوع پوشش ها برای سطوح فلزات صنعتی خود می باشد.

معایب استفاده از کاغذهای دکورال

از معایب استفاده از کاغذهای دکورال میتوان به مقاومت پایین تر و دوام کمتری نسبت به رنگ های الکترواستاتیک و پودری می باشد نام برد، کیفیت و مقاومت چسبندگی آنها نسبت به رنگهای پودری الکترواستاتیک خیلی نیست بنابراین اگر میخواهید از دوام و قدرت چسبندگی کمتر در مدت زمان مناسب تری نسبت به رنگهای پودری داشته باشید از این نوع کاغذهای دکورال به راحتی استفاده کنید.

خرید و فروش کاغذ دکورال

دوخت فیلم

آن دسته از کاربران دستگاه دکورال در صنعت آلومينيوم، که از فيلم دکورال و ميز ساکينگ هد براي دکور پروفيل استفاده مي کنند، مي توانند براي افزايش ظرفيت توليد، سهولت در کار، کاهش هزينه هاي کارگري و توليد، دستگاه دوخت فيلم را در خط توليد خود، راه اندازي نمايند. دستگاه دوخت فيلم با بهره گيري از سيستم اولتراسونيک، توانايي آماده سازي ۱۸۰-۱۵۰ بگ با احتساب زمانهاي آماده سازي پروفيل، را دارد. به عبارتي ديگر در هر دقيقه ۲۳ متر پروفيل آلومينيوم با اين دستگاه، با فيلم دکورال پوشيده مي شود. اين دستگاه مجهز به ۳ موتور، يک جعبه کنترل همراه با صفحه لمسي PLC، يک سيستم اولتراسونيک و ۲ کانواير پروفيل است.

بدليل عملکرد ممتاز و قيمت مناسب در مقايسه با ساير دستگاههاي مشابه، اين دستگاه در زمان کوتاهي، هزينه هاي خود را مستهک کرده است. و باعث افزايش بهروري و کاهش هزينه مي شود. دوخت فيلم به گونه اي انجام مي شود که در طول فرآيند دکورال و بعد از آن، لبه هاي فيلم از هم جدا نمیشود. و مشکلي در عمليات سابلي دکور بوجود نمي آيد. براي دکور نمودن پروفيل آلومينيوم با فيلم سابلي دکور، فيلم را به اندازه عرض دستگاه دوخت، برش داده. و سپس آن را در داخل دستگاه قرار مي دهيم. پروفيلها را روي ميز دستگاه قرار مي دهيم. با عبور پروفيل از زير جعبه آلتراسونيک، دو سر فيلم به هم دوخته شده و سطح پروفيل را بطور کامل مي پوشاند. پس از خروج از دستگاه، پروفيلها براي استفاده در دستگاه سابلي دکور آماده هستند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید جدیدترین کاغذهای دکورال در تهران

امروزه به دلیل مزایا و متنوع بودن طرح کاغذ های دکورال، مشتربان زیادی را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *