مرکز تخصصی تولید و فروش رنگ الکترواستاتیک

خرید رنگ پودری

زرین رزین فامینو تخصصی ترین مرکز فروش و تولید رنگ پودری الکترواستاتیک در استان اصفهان و تامین کننده نیاز همه ی مشتریان از سراسر کشور با بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری می باشد.

خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک چیست

رنگ کوره‌ای یا الکترواستاتیک نوعی رنگ صنعتی است که در دو نوع پودری و مایع کوره‌ای تولید می‌شود و کاربردهای گسترده‌ای در حوزه خدمات رنگ‌کاری فلزات دارند. رنگ پودری الکترواستاتیک به علت ویژگی‌های منحصربه‌ فردی که داراست در بسیاری از صنایع، به‌جای رنگ مایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌عبارت‌ دیگر این رنگ بهترین نوع رنگ صنعتی به شمار می‌روند که دارای کمترین آثار مخرب زیست‌ محیطی بوده و سلامتی کارگران را تهدید نمی‌کنند. در حال حاضر طیف وسیعی از انواع رنگ کوره‌ای برای رنگ‌آمیزی سطوح مختلف به کار می‌روند. انتخاب استفاده از رنگ الکترواستاتیک پودری یا مایع به نظر کارخانه‌های مصرف‌کننده بستگی دارد. اما به نظر می‌رسد رنگ‌های پودری کوره‌ای بهترین گزینه برای صنایع فلزی باشند.

پودر رنگ متشکل است از ذرات ریز و خشک رزین و رنگ‌دانه که با کمک تپانچه پاششی، شبیه پیستوله پاشش رنگ مایع، روی سطوح محصول پاشیده می‌گردد. ذرات رزین موجود در رنگ‌های پودری دارای شارژ الکترواستاتیک هستند و در هنگام پاشش سطح فلزی مانند آهن‌ربا رنگ را به خود جذب می‌کند. در نتیجه، ذرات به فلز می‌چسبند و بعد در کوره‌های صنعتی با دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت پخته می‌شوند. این روش رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک از انواع متداول‌ترین روش‌ها برای رنگ‌کاری در ایران است. در این روش ابتدا باید قطعه رنگ‌آمیزی شود و سپس درون کوره و در معرض گرما قرار گیرد. روش پس گرما نیز روشی است که در قیاس با دیگر شیوه‌های رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک راحت‌تر بوده و آموزش آن به افراد متقاضی نیز راحت‌تر می‌باشد.

تولید کننده رنگ الکترواستاتیک

کاربرد پوشش های پودری در صنایع مختلف

امروزه محصولات زیادی در بازار وجود دارند که با رنگ پودری پوشش داده می شوند. از جمله مهمترین کاربرد های این پوششها، حفاظت و زیباسازی در صنایع زیر است.

  • صنعت لوازم خانگی و اداری  شامل :

بدنه ی  وسایل فلزی خانگی، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز – مایکروفر، کولر و رادیاتور، پکیج، پنکه، بخاری و شومینه، مبلمان فلزی داخل ساختمان، پارتیشن، قفسه بندی های فروشگاهی و انبار، قابهای در و پنجره، انواع پروفیل های آلومینیمی و آهنی،سطوحMDF و…

  • صنایع خودرو سازی و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی:

بخش های مختلف اتومبیل، ماشین آلات کشاورزی و دستگاه ها و تجهیزات صنعتی و ابزار آلات

  • مبلمان فلزی شهری، گارد ریلها و علایم جاده ای
  • مخازن فلزی، لوله های انتقال آب ، نفت، و گاز، کپسول های آتش نشانی ، وکپسول های گاز
  • کلیه سطوحی که به علت وجود ایرادهای سطحی نظیر اثرات جوش و پلیسه نیاز به پوششی برای پوشانیدن عیوب سطحی و زیبا سازی دارند

فروش رنگ پودری

از مزیت‌های رنگ پودری الکترواستاتیک

  • این رنگ‌ها دارای راندمان بالایی نسبت به سایر رنگ های موجود در بازار می باشند. چرا که ذرات رنگدانه پودری به روش های الکتروشیمیایی بر روی سطح فلز قرار می گیرد.
  • رنگ های الکترواستاتیک به سرعت خشک می شوند و سرعت عمل شما را بالا می برند. به طوری که می توانید در مدت زمان کوتاهی سطحی بی عیب و نقص از رنگ دلخواهتان ایجاد نمایید.
  • استفاده از رنگ های پودری به کار شما ظرافت خاصی می دهد. به طوری که می توانید از این رنگ ها برای رنگ آمیزی وسایل فلزی، درب منازل، مبلمان های استیل و یا سایر فلزات، بدنه خودرو و غیره استفاده کنید.
  • این رنگ‌ها دارای کمترین آثار مخرب محیط زیستی می باشند. از این رو می توانید از آن ها در نماهای بیرونی که در معرض باران های اسیدی و تغییرات آب و هوایی هستند استفاده کنید. بدون آنکه نگران تغییر در رنگ باشید.
  • این رنگ ها عاری از هرگونه مواد خطرناک مانند سرب می باشند؛ از این رو سلامت کارگران را به خطر نمی اندازند.
کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *