خرید دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

فروش رنگ زرین فام

از آن جایی که انجام کلیه امور مربوط به رنگ پودری نیازمند دستگاه پاشش رنگ پودری است. شرکت زرین فام با کیفیت ترین دستگاه پاشش رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت در دو نوع دستگاه وارداتی، و داخلی با ضمانت و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار می دهد.

دستگاه رنگ پاش پودری الکترواستاتیک برند واگنر

یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های رنگ پاش پودری الکترواستاتیک، دستگاه تولید شده توسط برند آلمانی واگنر است. این دستگاه که یکی از پرطرفدارترین و بهترین رنگپاش های موجود در بازار است با استفاده از به روزترین تکنولوژی های حوزه تولید رنگپاش طراحی و تولید شده است. این محصول با کیفیت و مرغوب با آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده است و می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

ویژگی های دستگاه رنگپاش پودری الکترواستاتیک واگنر

  • این دستگاه رنگ پاش مجهز به ۴ برنامه از پیش تعیین شده و ۴۶ برنامه قابل تعریف برای فعالیت های مختلف با توجه به نیاز افراد است.
  • در دستگاه پاشش رنگ واگنر شاهد سیستم اتوماتیک تمیز کردن مخزن دستگاه به منظور تعویض رنگ هستیم.
  • این دستگاه پاشش رنگ پودری مجهز به مخزن استنبل استیل است که باعث عدم چسبندگی رنگ به مخزن آن می شود.
  • دستگاه رنگ پاش واگنر رابط کاربری بسیار آسان و ساده ای دارد.

فروش دستگاه پاشش

خدمات پس از فروش:

بزرگترین عاملی که مشتریان را تشویق به استفاده از یک برند خاص می کند خدمات پس از فروش می باشد که با توسعه و افزایش تعداد تولید کنندگان و فروشندگان این موضوع رنگ کمتری به خود گرفته است و کمتر شرکتی را شاهدیم که خدمات واقعی پس از فروش محصولات خود را به مشتریان ارائه دهد. شرکت زرین فام دارای تنها تکنسین تخصصی تعمیرات دستگاه پاشش رنگ پودری است.
با این تفاسیر در تلاشیم که با ارائه بهترین خدمات این موضوع را به خریداران محترم اثبات کنیم که بعد از خرید همواره خدمات پس از فروش واقعی ما در کنار شما خواهد بود که باعنایت خداوند توانسته ایم به این خواسته نیز دست یابیم.
خدمات ما تنها برای محصولاتی که از ما خریداری کرده اید محدود نمیشود و شما عزیزان می توانید هر گونه دستگاه رنگ پودری را با هر برند داخلی و خارجی خود نزد ما فرستاده و با بهترین کیفیت نزد متخصص با تجربه این گروه با هزینه ای بسیار مطمئن تست و تعمیر کنید.
فروش دستگاه پاشش

نکات مربوط به پاشش رنگ پودری

  • یشنهاد می گردد سیستم هوای فشرده (کمپرسر) مجهز به درایر (خشکن ) باشد تا هوای ورودی به سیستم پاشش رنگ پودری عاری از هرگونه آب و روغن باشد. همچنین قبل از راه اندازی خط رنگ، شیرهای تعبیه شده جهت تخلیه هوای فشرده که احتمال وجود آب و روغن در آن می باشد به مدت ۱ تا ۲ دقیقه باز شود. این کار از بروز مشکلاتی از جمله حفره جلوگیری می نماید. لازم به ذکر است به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی (مثل حفره ) در شروع رنگ آمیزی، از قطعات کم اهمیت استفاده شود.
  • جهت تعویض متعلقات دستگاه پاشش رنگ پودری از قطعات یدکی مناسب و استاندارد استفاده شود. (مثال: شیلنگ ارت دار)
  • از اتصال سیستم ارت به کابین رنگ و دستگاه پاشش اطمینان پیدا کنید.
  • قبل از تمیز نمودن پیستوله پاشش، یونیت را خاموش نمایید.
  • اتاق رنگ باید تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد.
  • جهت نظافت کف سالن و محوطه از جارو برقی صنعتی استفاده شود.
  • کف کابین رنگ باید طی جارو بگ تعبیه شده به صورت اتومات جمع آوری شود ودرصورت نداشتن جارو بگ جهت جلوگیری از آلودگی های احتمالی چندین بار کف کابین و مخزن جمع آوری و سپس جهت مصرف الک گردد.
  • ترجیحا رنگ های بازیافتی با الک مش ۱۰۰ (میکرون ۱۵۰) و مش ۶۵ (میکرون ۲۱۲) الک شوند. (رنگ های بگ فیلتر غیر قابل استفاده می باشند.)
  • فاصله گان های پاشش رنگ پودری تا قطعه کار رعایت شود. ( پیشنهاد می گردد فاصله بین ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر باشد) البته با توجه به نوع قطعه قابل تغییر می باشد.
  • نسبت ترکیب رنگهای بازیافتی با رنگ نو ۳۰ درصد رنگ بازیافتی و ۷۰ درصد رنگ نو باشد. (با توجه به حساسیت های قطعه این درصد قابل تغییر می باشد و پیشنهاد می گردد در صورتی که قطعات غیر حساس وجود دارد از رنگ بازیافتی بصورت ۱۰۰ درصد استفاده شود.

 

 

 

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری

خرید دستگاه پاشش رنگ پودری

اگر به دنبال دستگاه های پاشش با کیفیت می گردید با خیال راحت و بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *