خرید و فروش رنگ پودری الکترواستاتیک در تبریز

https://aparat.com/v/eqAKO

شاید خرید رنگ پودری با کیفیت با قیمت بسیار مناسب برای عزیزانی که در تبریز و یا اراک و شهر های صنعتی دیگر هستند به علت حمل و نقل و دسترسی مشکل زا باشد. زرین فام این امکان را به این عزیزان داده که به راحتی و بدون دردسر از طریق خرید اینترنتی نیاز خود را بر طرف کنند.

معرفی رنگ پودری

رنگ پودری از زرات ریز و خشک رزین به همراه رنگدانه دلخواه شما تشکیل شده است. پودر رزین از طریق تپانچه پاشی شبیه پیستوله پاشش رنگ مایع اعمال می شود با تفاوت اینکه تپانچه پاشش و ذرات رزین حاوی شارژ الکترواستاتیکی می باشند. وقتی ذرات رزین به قطعه مورد نیاز پاشش میشود، ذرات به سطح فلز می چسبند. علت این امر آن است که قطعه کار به ارت زمین متصل است و ذرات را مثل آهن ربا به خود جذب میکند. سپس ذرات چسبیده به فلز در کوره های صنعتی مخصوص تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد پخت می شود. رزین ذوب شده بر روی سطح فلز همجوش شده و سطحی صاف، یک دست، ضخیم و مقاوم ایجاد می کند. نتیجه کار سطحی زیبا، براق، و با مقاومت بسیار عالی در مقابل مواد شیمیایی، خراش، پوسته شدن و چند برابر مقاوم نسبت به رنگ های پایه حلال می باشد. رنگ های مایع پایه حلال می تواند تحت تاثیر شرایط آب و هوایی، مثل دما و رطوبت قرار گرفته و نتیجه کار کیفیت پایین تر، روان شدن و یا پوست پرتقالی شدن باشد.

نا گفته نماند علاوه بر شرایط جوی، مهارت نقاش نیز تاثیر مستقیمی با کیفیت خواهد داشت. و از ان جایی که رنگ پودری از طریق بارداری الکترواستاتیکی به قطعه کار می چسبد، به دست آوردن یک سطح یکدست و با کیفیت بالا در هر شرایط جوی ممکن می باشد.

خرید و فروش رنگ پودری

رنگ پودری به عنوان یک لایه محافظ

لازم به ذکر است که از رنگ های پودری نیز به عنوان یک لاک بی رنگ برای محافظت فلز بدون افزودن رنگدانه استفاده کرد.

به عنوان مثال لاک بی رنگ بر روی ورق استیل، آلومینیوم پولیش شده، و یا سایر اشیای برنجی می تواند از زنگ زدگی عناصر هنگام قرار گرفتن در شرایط جوی محافظت می کند. کاربرد دیگر این نوع لاک بی رنگ این است که برای سایر رنگ های پودری هم به عنوان براق کننده و محافظ مضاعف استفاده می شود.

خریدوفروش رنگ پودری

براقیت و زیبایی رنگ پودری

فوق العاده در براقیت و زیبائی:
رنگ پودری دارای براقیت و زیبائی فوق العاده و در عین حال خواص مکانیکی منحصر بفردی می باشد . تنوع رنگها و افکت های گوناگون با براقیت قابل تنظیم از پائین ترین سطح براقیت به بالاترین سطح براقیت امکانپذیر می باشد. اجزای فلزی ،چوبی و پلاستیکی می توانند با رنگ پودری پوشش داده شوند و سطح بدست آمده می تواند سالیان دراز مقاومت و زیبائی خود را حفظ کند. رنگ پودری می تواند لایه فیلم رنگ ضخیمتری را نسبت به رنگ مایع ، بدون جاری شدن رنگ روی سطح را فراهم آورد.

علاوه براین کوره های پخت رنگ پودری با توجه به نیاز کمتری به اگزوز خروجی گازها موجب کاهش اتلاف حرارت میشود که در کوره های پخت رنگ بر پایه حلال ها، لازم است تخلیه گازهای تولید شده در حین تولید از طریق مجاری بزرگتری انجام گیرد .در مقایسه حجم خروجی اگزوز ، حجم گازهای خروجی در رنگ پودری کمتر بوده و قابل برگشت به محیط میباشد ، بنابراین تاسیسات رنگ پودری بهینه تر از نظر مصرف انرژی در مقایسه با تاسیسات رنگ بر پایه حلال میباشد.

رنگ های پودری از بسیار براق تا رنگ های مات را شامل می شود. زرین فام برند برتر سال بهترین و با کیفیت ترین رنگ های پودری را با به صرفه ترین قیمت ها برای شما عزیزان عرضه میکند. با خیال راحت می توانید نیاز های خود را بر طرف کنید.

جهت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *