فروش رنگ پودری در خوزستان با مطمئن ترین قیمت

فروش رنگ پودری

اگر به دنبال خرید رنگ پودری با کیفیت هستید و علاوه بر کیفیت فوق العاده قیمت هم از اهمیت ویژگی ای برایتان برخوردار است با یکبار خرید مشتری دائمی ما شوید. ارسال فوری به سراسر کشور.

درباره رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری متشکل از ذرات ریز و خشک رزین به علاوه رنگدانه انتخابی شماست. پودر رزین از طریق تپانچه پاششی شبیه پیستوله پاشش رنگ مایع اعمال می‌شود با تفاوت اینکه، تپانچه پاشش و ذرات رزین حاوی شارژ الکترواستاتیکی می‌باشند.
زمانی که ذرات رزین به قطعه کار پاشش می‌شود، ذرات به سطح فلز می‌چسبند. این به خاطر این است که قطعه کار به ارت زمین وصل شده است و ذرات را مثل آهن ربا به خود جذب می‌کند.
ذرات چسبیده به سطح فلز، در کوره‌های صنعتی مخصوص تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد پخت می‌شود. رزین ذوب شده در سطح فلز همجوش شده و ایجاد سطحی یکدست، ضخیم و مقاوم می‌کند. نتیجه کار سطحی زیبا و براق با مقاومتی بسیار عالی در مقابل مواد شیمیائی، خراش و پوسته شدن و سه برابر مقاوم تر از رنگ های پایه حلال می‌باشد.
زمان و دمای پخت رنگهای پودر هم متفاوت است و باید طبق دستور کارخانه سازنده باشد که معمولا ۱۰ تا ۱۸ دقیقه، و دما از ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد متغییر است و در رنگهای روشن دمای پایین با زمان بالا (برای جلوگیری از زرد شدن) و رنگهای تیره دمای بالا و زمان پایین نیاز دارند.

محاسن رنگ پودری الکترواستاتیک:
۱٫ حذف کامل حلالها و ضایعات مواد مصرفی و در نتیجه حفظ محیط زیست از آلاینده ها
۲٫ مقاومت بالا ، دوام و عمر طولانی ، استحکام و عدم تغییر حالت در برابر شرایط جوی
۳٫ پوشش دهی بالا و ایجاد ضخامت یکنواخت در تمامی نواحی و همچنین نفوذ پذیری در نقاط غیر قابل دسترس، گوشه ها و لبه ها
۴٫ بعد از رنگ کردن سطح می توان بر روی آن به فعالیتهای مختلف مکانیکی پرداخت
۵٫ به سلامت افرادی که با پودر رنگ تماس دارند، هیچ نوع آسیب نمی رساند.

فروش رنگ پودری

انواع رنگ پودری الکترواستاتیک

برای داشتن محصول با دوام و زیبا می توانیم از رنگ پودری استفاده کنیم. برای استفاده از این نوع رنگ از یک تفنگ اسپری استفاده می کنیم. زمانی که ذرات پودر عبور می کنند دارای بارالکتریکی می شوند و به دلیل خاصیت آهنربایی به سطح مورد نظر می چسبند. یک سطح فلزی را می توانیم با متصل کردن به زمین دارای بار منفی کنیم. در مرحله آخر سطح محصول مورد نظر را، در کوره قرار می دهیم تا یک محصول مقاوم و با کیفیت داشته باشیم. برای رنگ کردن سطح فلزات عمدتا از رنگ پودری استفاده می کنیم. کاربرد این نوع رنگ ها در صنایع، دستگاه های پزشکی، کاربردهای معماری، پالایش خودرو، لوازم خانگی، مبلمان و… است.

انواع رنگ های پودری

۱-رنگ های پودری پلی استر : به دلیل ظاهر زیبای این مدل رنگ از آن برای وسایل تزئینی استفاده می شود. رنگ پودری پلی استر در برابر اشعه های ماورا بنفش مقاوم است.

۲- رنگ پودری پلی اورتان : این مدل رنگ دارای براقی زیادی است.

۳- رنگ های پودری اپوکسی : این مدل رنگ در محیط های سخت، مقاومت بالایی دارند. از رنگ اپوکسی بیشتر برای رنگ آمیزی لوازم خانگی استفاده می کنند.

۴- رنگ های پودری ترکیبی : در مقایسه با انواع رنگ ها این مدل رنگ دمای پخت پایین تری دارد.

فروش رنگ پودری

تفاوت انواع رنگ های پودری از لحاظ ظاهر

رنگ های پودری از لحاظ ظاهر به رنگ چکشی، رنگ چرمی، رنگ سنباده ای، رنگ گرانیتی، رنگ متالیک، رنگ دکوراتیو تقسیم می شود.

رنگ های پودری چرمی: این مدل رنگ به دلیل تنوع در رنگ بندی آن کاربرد زیادی دارد. رنگ های پودری چرمی سطحی صافی ندارند. دسته ی اول رنگ پودری چرمی، از دو نوع رنگ تشکیل شده است. دسته ی دوم رنگ چرمی، رنگ یکدستی است که از آن برای رنگ کردن محل اتصالات جوشکاری استفاده می شود. به دلیل ضخامت زیادی که رنگ های چرمی در سطح ایجاد می کنند، مقاومت مکانیکی آن کم است. برای رنگ آمیزی سطوحی که دارای مقاومت بالایی هستند نباید از دسته دوم رنگ های چرمی استفاده کنیم. مقاومت این مدل رنگ در برابر نور خورشید و حرارت بسیار کم است. به همین دلیل بیشتر جنبه ی تزیینی دارد. کاربرد رنگ های چرمی در مبلمان فلزی، تجهیزات برق، صنعت ساختمان، درب و بدنه آسانسور و غیره است.

رنگ پودری صاف: از این مدل رنگ بیشتر برای رنگ آمیزی محصولات صنعتی و تزیینی استفاده می شود.

رنگ های پودری چکشی: از این نوع رنگ بیشتر برای رنگ آمیزی سطوح ناهموار و موارد تزیینی استفاده می شود. اگر قطعه ای در معرض رطوبت باشد استفاده از این نوع رنگ مناسب نیست. رنگ های پودری چکشی دارای ضخامت بالای ۸۰ میکرون است. این مدل رنگ را می توان چندین بار بازیافت کرد، در نتیجه هزینه های رنگ آمیزی کاهش می یابد.

رنگ های پودری سنباده ای: به دو دسته سنباده ای زبر ریز و درشت تقسیم می شوند. این مدل رنگ ضخامت کمی روی سطح رنگ آمیزه شده ایجاد می کند. از رنگ های پودری سنباده ای برای رنگ آمیزی مبلمان فلزی، تجهیزات برقی استفاده می شود.

رنگ های پودری چروک: به دو دسته صاف و برجسته تقسیم می شوند. از این مدل رنگ در صنعت ساختمان، لوازم خانگی، صنایع شیمیایی، ظروف تفلون استفاده می شود.

رنگ های طرح چوب و سنگ: از آن بیشتر برای پوشش رو سطوح استفاده می شود. کاربرد آن در کابینت آشپزخانه و صنایع پروفیل آلومینیوم است.

رنگ های پودری ورنی: برای براق کردن و افزایش مقاومت سطوح از این نوع رنگ استفاده می شود. از رنگ های پودری ورنی در مبلمان فلزی، ظروف تفلون، چراغ خودرو استفاده می شود.

رنگ پودری متالیک: به دلیل بازیافت دوباره این رنگ، خواص مکانیکی خاص، چسبندگی بالا بیشتر در صنایع فلزی دکوراتیو استفاده می شود.

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *