خرید جدیدترین کاغذهای دکورال

خرید و فروش کاغذ دکورال

اگر به دنبال متنوع ترین و جدیدترین رنگ های دکورال هستید و به مراکز امن و معتبر دسترسی ندارید با خیال راحت و ضمانت ما با کیفیت ترین رنگ های پودری و دکورال را چه به صورت انلاین و چه به صورت حضوری از زرین رزین فامینو خریداری کنید.

قیمت و هزینه های کاغذ های دکورال

از نظر اقتصادی هزینه های تولید کاغذهای دکورال در سابلی دکور پایین است. و با توجه به طرح های مختلف و متنوع ایی که دارد کسب رضایت مشتری به آسانی جلب میکند و میتوان گفت کسانی که به دنبال محصول با کیفیت و تقریبا کم هزینه تر هستند از این نوع کاغذهای دکورال تهیه کنند.

مزایای استفاده از کاغذ های دکورال

  • استفاده از این نوع کاغذهای پوششی دکورال میتواند مستلزم هزینه های بسیار عالی  پائین تر و مختصر در قالب زمانبدی کمتر برای نصب و پوشش دهی سطوح فلزات شما باشد.
  • استفاده از این نوع کاغذهای دکورال به علت عدم آلودگی در محیط زیست، باعث سازگاری بیشتر با محیط زیست می باشد و علاقه مندان به حفظ محیط زیست به این نوع کاغذهای دکورال علاقه بیشتری از خود نشان دادند.
  • سهولت در چسبانیدن روی سطح فلزات هم، یکی دیگر از گزینه های انتخابی افراد برای استفاده از این نوع پوشش ها برای سطوح فلزات صنعتی خود می باشد.

خرید و فروش کاغذ دکورال

کاغذ و رنگ دکورال

کاغذ های دکورال امروزه در صنایع مختلفی کاربرد دارد. و مورد توجه عام و خاص است. رنگ های دکورال دارای مزیت هایی هستند که به برخی از ان ها اشاره میکنیم.

  1. از نظر اقتصادی هزینه های تولید و کارگر در فرایند سابلی دکور پایین بوده است. و با توجه به طرح های مختلف و متنوع امکان کسب رضایت طبق وسیعی از مصرف کنندگان میسر است.
  2. ایمنی بالا، سازگاری با محیط زیست و عدم انتشار الاینده، هدر نرفتن هیچ ماده رنگی، ماده شیمیایی و به طور خاص حفظ منابع طبیعی از قبیل جنگل ها و کوه هاست. با استفاده از طرح های چوب و سنگ دیگر نیازی به استفاده از این منابع طبیعی نیست.
  3. مرحله انتقال طرح کاغذ با فیلم بر سطح فلز تمیز و بدون ایجاد الودگی است. و تمام مواد مصرفی قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشد.
  4. انواع طرح های چوب، سنگ، فانتزی و… جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود آشپزخانه، یخچال، کابینت، ظروف تفلون و…قابل ارائه است.

خرید و فروش کاغذ دکورال

بررسی ویژگی های فرآیند دکورال

كاغذ (فیلم) های از پیش چاپ شده با رنگدانه های آلی، نقش اساسی در انجام فرآیند سابلی دكور را دارند. به منظور تولید محصولی با كیفیت عالی، كاغذ یا فیلم باید تمام سطوح قطعه را بپوشاند. و هیچ هوایی بین سطوح كاغذ و فلز وجود نداشته باشد.
به این منظور با استفاده از سیستم خلا كه در تجهیزات دستگاه سابلی دكور تعبیه شده است همه هوای موجود بین سطح فلز و كاغذ مكیده می شود. این عمل امكان چسبیدن كامل كاغذ ( فیلم) را به سطح قطعه می دهد.
سپس قطعات تحت دمای ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه و مدت زمان مشخص كه بستگی به طراحی های خاص هر دستگاه دارد، قرار می گیرند. كه طی این شرایط یك پدیده كاملاً فیزیكی اتفاق افتاده و جوهر موجود در طرح بطور كامل به فلز منتقل می شود.
به عبارت دیگر دما، فشار و زمان، ۳ پارامتر اصلی در انجام این فرآیند است. فرآیند بكار رفته در این سیستم به Sublimation یا چاپ حرارتی موسوم است.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید جدیدترین کاغذهای دکورال در تهران

امروزه به دلیل مزایا و متنوع بودن طرح کاغذ های دکورال، مشتربان زیادی را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *