قیمت خرید رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت خرید رنگ پودریقیمت خرید رنگ پودری الکترواستاتیک را می توانید از مراکز فروش این کالا دریافت نمایید. مشتری با مراجعه به سایت اینترنتی فروش این کالا را می تواند بصورت مستقیم و بدون واسطه دریافت نماید. فروش عمده رنگ پودری استاتیک با نرخ کمتری صورت می گیرد و خریدار می تواند تخفیف زیادی بگیرد.

رنگ های پودری چیست

پوشش‌های پودری به دسته ای از پوشش ها گفته می‌شوند که از ترکیب رزین، عامل شبکه ای کننده، پیگمنت‌ها و دیگر افزودنی‌ها به وجود آمده است. برای تولید این پوشش‌ها در آغاز مواد اولیه به صورت مذاب با هم ترکیب می‌شوند. بعد مذاب به دست آمده سرد می شود و طی چند مرحله به ذراتی با اندازه بین نه تا دویست میکرون مبدل می شود.

این پوشش در ابتدا در دهه‌ی پنجاه میلادی به عنوان پوشش‌های تازه وارد بازار شدند و تولید آنها روز به روز توسعه یافت . این پوشش‌ها عمدتاً با استفاده از راه های الکترواستاتیک اعمال می شوند. رنگ پودری با یک تفنگ الکترواستاتیک بر روی سطوح مورد نظر پاشیده میشود. ذرات پودر در تفنگ باردار شده و لایه نازک چسبناکی را روی سطح مورد نظر تشکیل می دهند و پس از قرار گرفتن در یک کوره در اثر حرارت، ذرات پودری ذوب شده و پس از ایجاد چسبندگی و باند عرضی یک پوشش سخت، بادوام و غیرقابل انحلال را ارائه می دهند.

قیمت خرید رنگ پودری

طریقه انجام کار با رنگ پودری

ذرات چسبناک به رویه فلز، در کوره‌های صنعتی ویژه تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد می پزند. رزین ذوب شده در سطح فلز همسان شده و ایجاد سطحی یک دست، کلفت و بسیار مقاوم می‌کند. نتیجه کار سطحی قشنگ و بسیار براق با مقاومتی بسیار خوب در برابر مواد شیمیایی ، خراش و پوسته شدن و ۳ برابر مقاوم تر از رنگ های پایه حلال می‌باشد. رنگ مایع پایه حلال این توانایی را دارد که زیر تاثیر شرایط آب و هوایی مثل گرما و رطوبت قرار گرفته و نتیجه کار کیفیت نازلتر، روان تر و یا سطح پوست پرتقالی باشد. علاوه بر شرایط جوی ، مهارت نقاش هم اثر مستقیم در کیفیت خواهد داشت . از آنجایی که رنگ پودری از راه بارداری الکترواستاتیکی به قطعه کار می‌چسبد، بدست آوردن یک سطح یک دست و با کیفیت بسیار بالا در هر شرایط جوی ممکن می‌باشد.

از مزیت های استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک می توان به این موارد اشاره کرد:

  •    عدم وجود حلال و به تابعیت آن عدم وجود بخاراهای مضر
  •    کاهش بیماریهای تنفسی و عفونتهای ریوی به علت عدم وجود حلالها
  •   ضریب ایمنی بالاتر نسبت به رنگهای مایع از نظر خطر آتش سوزی
  •   کاربری نسبتا سهل و آسان رنگ و آماده مصرف بودن آن و عدم نیاز به آموزشهای تخصصی پرسنل رنگ کار
  •  صرفه جویی درزمان و افزایش سرعت تولید و در نتیجه کاهش مصرف انرژی
  • امکان استفاده از  ۹۵% رنگ به دلیل قابلیت بازیافت و استفاده مجدد
  •   افزایش طول عمر قطعات رنگ آمیزی شده به دلیل بالا بودن مقاومتهای شیمیایی و مکانیکی رنگهای پودری در مقایسه با رنگهای مایع

قیمت خرید رنگ پودری

بازار مصرف رنگ های پودری الکترواستاتیک

امروزه همه دنیا به ویژه در غرب مصنوعات بیشماری را می توان یافت که با رنگ های پودری پوشش داده شده باشند. پنج گروه عمده از صنایع، مصرف کننده رنگ های پودری محسوب می شوند که عبارتند از:

  • سازندگان لوازم خانگی با ابعاد بزرگ مانند یخچال های صنعتی و خانگی، فریزر ها، ماشین لباسشویی، خشک کن های دوار، کولرها و خنک سازها، هواکش و هود، رادیاتورها، اجاق گاز.
  • در اغلب این مصنوعات از رنگ اپوکسی–پلی استر بصورت هیبرید برای پوشش استفاده شده است. این نوع پوشش پایداری خوب و براقیت قابل قبولی دارد.
کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

رنگ پودری قرمز

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده نیازمند دقت است. که اگر دقت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *